Humus od Little Sesame víri zaužívané vody typografiou aj paletou

Produktová línia troch humusov ide svojou cestou, čo sa v rámci konkurencie väčšinou vyplatí.

Obvyklú tlmenú tonalitu obalov by ste pri boxoch Little Sesame hľadali márne. Značka stavila na neobvyklé farby, ktoré reflektujú konkrétny variant nátierky, no zároveň pôsobia sviežo a nie prvoplánovo.

V kombinácii s výraznymi písmami, ktoré sú prakticky jediným stavebným prvkom vizuálu, je výsledok celkom efektívny. Typografia má dobrú hierarchiu, vďaka ktorej si ako prvé všimnete, akú príchuť má konkrétny produkt a následne aj ostatné informácie.

Súčasťou brandingu sú aj hravé ilustrácie v doplnkovej farebnosti.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU – Galaxy Metallic

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu,…
pokračovanie článku

Diplomové práce 2015 – VŠVU

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave pozýva na verejné obhajoby a prezentácie diplomových prác tohtoročných magistrov končiacich v študijných programoch maľba,…
pokračovanie článku

Spustili sme FÓRUM

Spustili sme skúšobnú prevádzku rubriky FÓRUM. Veríme, že Vám pomôže vyriešiť mnoho Vašich trápení.