Discovery má nové logo

Zmena prichádza po dlhom čase, počas ktorého značka používala jedno logo.

Pôvodné logo obsahovalo okrem názvu fotorealisticky poňatú planétu Zem, ktorá zároveň slúžila ako bodka na “i” v názve. Zemeguľa síce zostala, no v súlade s celkovým zámerom zjednodušenia a lepšej použiteľnosti v dnešnej praxi, je po novom v jednej farbe zhodnej so zvyškom loga.

 

Pôvodné logo

Nové miesto v slnečnej sústave

Okrem aktualizácie vzhľadu sa planéta dočkala aj nového umiestnenia. S tým súvisí asi najvýraznejšia zmena nového loga a tou je celková kompozícia. V pôvodnom logu bol symbol planéty naozaj obrovský. Väčší bol už len symbol D ako Discovery, ktorý sa čiastočne ukrýval za zemeguľou.

Nové logo

V novom logu je planéta umiestnená vnútri začiatočného písmena “D”. Je viac bodkou na konci pointy a dôraz stojí na názve stanice. Ten je písaný novým custom fontom Sharp Sans, ktorý je výraznejší ako jeho predchodca a aj lepšie vyladený v detailoch.

Dynamické a priamočiare

Logu pomáha v rozbehu aj rozpracovaná identita s aplikáciami, ktoré využívajú vkladanie iniciály do fotiek tak, že fokus záberu sa nachádza v rámci “D”, podobne ako glóbus v logu. Fotografie sú celkovo pohonom celého brandingu.

Farebná paleta obsahuje dve základné podkladovky, ktoré sú doplnené akcentmi v teplých i studených farbách (odkazujúcich podľa názvov a tonality na prírodu a živly).

Okrem typografie, fotiek a farieb značka využíva v komunikácii aj tzv. “D-frame”, čo je prvok, ktorý je možné responzívne upravovať a používať ako podklad, orezovú masku a pod. Aplikácie sú akurátne dynamické, idú na vec priamo, bez prekombinovania efektmi a prvkami.

Používanie prvku D-Frame

 

Prezentácia programov v novej identite

 

Pri pohľade na pôvodné logo treba povedať, že refresh je posunom vpred, ktorý funguje na úrovni základného loga aj jeho rozvíjania v rámci identity.

 

 

zdroj: Discovery

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Trendy v grafickém designu pro rok 2018

V době digitálního umění se trendy v grafickém designu mění tak rychle, jako se objevují. To, co bylo v posledních letech…
pokračovanie článku

Svetový pohár v rugby predstavuje svoje logo

Nadchádzajúci ročník športového podujatia aktuálne prebieha v Japonsku. Logo inšpirované tamojšou kultúrou navrhlo štúdio Futurebrand.
pokračovanie článku

Postavte si vlastnú PANTONE knižnicu!

PANTONE netreba nijako zvlášť predstavovať. Svetový líder pokiaľ ide o farby, vzorkovníky a veci s nimi spojené, však inšpiruje aj v mnohých…
pokračovanie článku

Hledáme logo Prahy 8

MČ Praha 8 vyhlásila veřejnou soutěž na výtvarný návrh svého loga. Důvodem je, aby sami občané mohli navrhnout…