Médium v týchto dňoch predstavilo dramatický redizajn svojej identity. Dobre známy a minimalistický wordmark s názvom Huffington Post po novom nahrádza dynamická typografia a skrátené pomenovanie. Odteraz “Huffpost”.
Vďaka zachovaniu wordmark prístupu k identite je nové písmo v centre pozornosti, pokiaľ ide o logo. Volá sa National a Huffpost si ho podľa vlastných vyjadrení hneď zamiloval pre jeho dynamiku a dojem pohybu vďaka bodl italic rezu, ktorý pôsobí dostatočne výrazne.
Pôvodné logo
Nové logo v akcii
Textová časť je z oboch strán sprevádzaná dvojicou kontrastných tvarov, ktoré majú pripomínať lomky ako odkaz na URL. S týmto prvkom identita pracuje a ďalej, rozvíja aj v aplikáciách bez textu, kedy sa lomky spoja, a toto kompaktné riešenie slúži ako ikonka v online komunikácii. Zároveň podľa autorov v takejto podobe možno symbol vnímať aj ako cestu, či abstraktné H. Zaujímavé je aj rozpracovanei v rámci motion časti identity, ktorá sa objaví vo videách.
Redizajn identity pochádza z dielne Work-Order, ktoré má za sebou práce pre značky Kodak, New York Times, Apple, VH1 a ďalšie.
Čo hovoríte na novú podobu Huffington Post Huffpost? Páči sa vám aktualizované logo?