Ach, tie obaly – Pivovar Richard

Richard je český pivovar, ktorý založili v Brne v roku 2004. Má štýlovú vizualitu, ktorá napriek relatívnej mladosti značky čerpá z histórie. Tú však  podáva celkom sviežim spôsobom. Aj vďaka tomu teraz získal prestížne ceny na World Beer Awards, kde ho porota ho ocenila hneď v dvoch kategóriách.

Z Londýna si Richard odnáša cenu za najlepšiu sériu etikiet a zlato získal aj za dizajn etikety. Za súčasnou podobou značk stojí brnenské štúdio David Geč. Jeho dizajnéri sa rozhodli značku personifikovať a dali jej tvár Richarda Světáka. Vlastne hneď niekoľko tvárí. Každý druh piva má vlastnú osobnosť, ktorá je zvečnená na fľaši.

 

Richard Světák tak získava prívlastky ako Včelař, Proutník, Zahořklý či Darmochleb. Ide o chytré odkazy na konkrétny typ piva, ktorý sa za sklom ukrýva. A zábavné sú aj variácie portrétu Richarda, ktoré na prvý pohľad odlišujú jednotlivé pivá.

Brnenský pivovar spolupracuje so štúdiom od svojho rebrandingu, ktorý podľa spokojného majiteľa posunul ich produkt o niekoľko tried vyššie.

 

 

zdroj: czechdesign.cz

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe Fresco už aj na Windows

Nový program pre digitálnu grafiku a ilustráciu môžu majitelia iPadu už nejaký čas využívať. Teraz prišiel rad aj na…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Stolen Rum

Žiadna nostalgia, lode, sudy, kosti, slama ani piráti. Zdá sa, že tomuto dizajnu je na prvý pohľad všetko…