Hľadáme junior dizajnéra – Sli.do

Sme sli.do a učíme sa, ako vybudovať zo startupu svetovú firmu. Sli.do je webová aplikácia pre interakciu na konferenciách a eventoch. Umožňuje organizátorom zdieľať prezentácie s publikom real-time, získavať otázky od účastníkov alebo zbierať feedback vďaka anketám.

Od roku 2012 sme pomohli viac ako 3500 eventom v takmer 70 krajinách sveta. Sli.do používajú renomované konferencie ako SWSWedu, LeWeb, Pioneers Festival alebo svetové firmy ako Google, Netflix, Eventbrite, Prezi …

Koho hľadáme

Mal by ťa zaujímať nielen samotný grafický dizajn online aplikácií, ale chceš sa podieľať aj na ich vývoji od úplného začiatku.

Na začiatku ale budeš robiť aj doťahovačky ako prezentácie, newslettre, bannery, ikonky,  faxové papiere. Popritom pokojné celé UI koncepty, napríklad teraz potrebujeme nový dizajn adminu pre toto.

Ideálne ak budeš so mnou veľa wireframovať, feedbackovať, navrhovať informačnú architektúru, učiť sa ako robiť live user-testing a usability testing.

Práca

Začíname robiť v sli.do growth hacking, takže to je krásna príležitosť ako niečo vymyslieť > nadizajnovať > otestovať > poučiť sa a zopakovať. Náš prístup k dizajnu asi najlepšie pochopíš, ak si prečítaš toto. Ak sa ti to ideovo pozdáva, môžme začať rozhovor.

  • samozrejme pod pojmom dizajnér myslíme aj dizajnérka
  • každopádne by si mal vyznávať princípy etiky v podnikaní a zodpovedné líderstvo
  • pracovať budeš primárne so mnou, kancel máme v Polus Tower v Clusterhause
  • ide o part-time (neskôr pokojne viac)
  • komunikácia vo firme 50-50 angličtina

Update: Ak vieš robiť aj CSS/html, tak ťa potrebujeme na full-time.

Ako sa prihlásiť?

Pošli mi email. Napíš niečo o sebe, pošli referencie a svoj LinkedIn. Do footeru tvojho emailu napíš túto vetu: Verím, že dobrý dizajn robí produkt zrozumiteľný, prístupný a pochopiteľný.

Teším sa na odozvu!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Písma ktoré by ste už nemali používať

Každý produkt potrebuje jasnú a zrozumiteľnú komunikáciu prostredníctvom textu. Preto výber správneho písma pre konkrétny produkt by mal byť…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Toro wine

Název vína pochází ze španělského výrazu pro býka. Proto inkoustová skica připomínající býka zaujímá dominantní část etikety tohoto…