Heinz predstavil limitovanú „Vegan“ edíciu konzerv

Svetoznáme fazule majú nový limitovaný dizajn, ktorý obsahuje dôležitú pripomienku.

Obal je súčasťou kampane značky v rámci tzv. Veganuary. Ide o iniciatívu, ktorá motivuje ľudí vyskúšať 31 dní bez konzumácie živočíšnych produktov. Namiesto obvyklého brandingu obsahuje predná strana plechovky slovnú hračku. Práve ňou značka zdôrazňuje, že fazule sú vegánske. Odjakživa.

 

zdroj: dieline.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Barra Atlantic Gin

Barra Atlantic Gin je vyráběn společností Isle of Barra Distilers Co. ve Skotsku. Michael Morrison, řemeslník narozen a vychován…
pokračovanie článku

Spoločnosť olympionikov

Staré svety priebežne miznú. Stávalo sa tak napokon v každej dobe práve tým ľuďom, ktorí tu žili. Včera večer…