Google Play inovuje svoju tvár

Určite si spomínate na redizajn loga Google z minulého roku. Zdá sa však, že spoločnosť ešte nepovedala k svojej identity posledné slovo. Najnovšie prichádza s updatom loga Google Play.

Hlavným cieľom redizajnu bolo zjednotenie vzhľadu a jeho prispôsobenie novému Google logu. Gradienty a tlmené odtiene vystriedali výrazné farby a flat vizuál. Zmeny sa dotkli aj setu ikoniek, ktoré v rámci komunikácie obchod využíva.

google_play_icons_blogpost

old_google_play

Pôvodné logo s farebnými prechodmi

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – UMF Manuka

BeeNZ si vybrali jako svého partnera studio Society pro konceptualizaci a výrobu specializovaného obalového řešení, které by produkt UMF…
pokračovanie článku

Poď robiť do Provocation Bureau!

Hľadáme do nášho špeciálneho teamu novú grafickú posilu. Človeka, ktorý už má skúsenosti s reálnou prácou a ideálne prax v grafickom…