Google Play inovuje svoju tvár

Určite si spomínate na redizajn loga Google z minulého roku. Zdá sa však, že spoločnosť ešte nepovedala k svojej identity posledné slovo. Najnovšie prichádza s updatom loga Google Play.

Hlavným cieľom redizajnu bolo zjednotenie vzhľadu a jeho prispôsobenie novému Google logu. Gradienty a tlmené odtiene vystriedali výrazné farby a flat vizuál. Zmeny sa dotkli aj setu ikoniek, ktoré v rámci komunikácie obchod využíva.

google_play_icons_blogpost

old_google_play

Pôvodné logo s farebnými prechodmi

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pentawards 2020 poznajú víťazov

V 14. ročníku medzinárodnej súťaže si zmeralo sily neuveriteľných 2000 prác z 60 krajín sveta. Kto si nakoniec odniesol prestížnu cenu?
pokračovanie článku

Design thinking process

Večerná škola Connect: Design thinking process 12. máj, 18:00 – 21:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava