Google Play inovuje svoju tvár

Určite si spomínate na redizajn loga Google z minulého roku. Zdá sa však, že spoločnosť ešte nepovedala k svojej identity posledné slovo. Najnovšie prichádza s updatom loga Google Play.

Hlavným cieľom redizajnu bolo zjednotenie vzhľadu a jeho prispôsobenie novému Google logu. Gradienty a tlmené odtiene vystriedali výrazné farby a flat vizuál. Zmeny sa dotkli aj setu ikoniek, ktoré v rámci komunikácie obchod využíva.

google_play_icons_blogpost

old_google_play

Pôvodné logo s farebnými prechodmi

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sklo VŠVU časť prvá: dizajn

Galéria Satelit predstavuje prierezovú výstavu študentských prác zameraných na dizajn a úžitkové umenie z Ateliéru Sklo Vysokej školy výtvarných umení. Práce vznikli počas posledných desiatich rokov, keď sa vedenia ateliéru ujal v roku 2010 doc. Mgr. art. Patrik Illo. Na výstave sú ukážkami prác zastúpení aj traja pedagógovia ateliéru – Patrik Illo, Palo Macho a Milan Opálka. Je to prvá z plánovanej dvojice výstav, časť druhá sa uskutoční v nasledujúcom roku a zmapuje práce študentov zamerané na voľnú sklársku tvorbu. Toto rozvrstvenie vyplýva z koncepcie ateliéru, ktorá dáva rovnaký priestor obom líniám rámcujúcim disciplínu sklo – a to dizajnu aj voľnému umeniu.
pokračovanie článku

Ach tie obaly: I Love Eskim♥

Tento výrazný branding nanukov má na svedomí oceňovaná agentúra Backbone Branding.