Google Play inovuje svoju tvár

Určite si spomínate na redizajn loga Google z minulého roku. Zdá sa však, že spoločnosť ešte nepovedala k svojej identity posledné slovo. Najnovšie prichádza s updatom loga Google Play.

Hlavným cieľom redizajnu bolo zjednotenie vzhľadu a jeho prispôsobenie novému Google logu. Gradienty a tlmené odtiene vystriedali výrazné farby a flat vizuál. Zmeny sa dotkli aj setu ikoniek, ktoré v rámci komunikácie obchod využíva.

google_play_icons_blogpost

old_google_play

Pôvodné logo s farebnými prechodmi

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rozsiahly relaunch značky Lloyd Bank

Finančný ústav Lloyd Bank patrí v Británii k prestížnym značkám, s ktorými sa spája ikonický logo dizajn. V roku 1998 prešla banka…
pokračovanie článku

Adrian Macho – tvorca značky Seaside Spirit

Na chvíľu sa prenesieme do príjemného teplého prímorského prostredia, ktoré nám vo svojich zábavných ilustráciách sprostredkuje slovenský grafik…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Spazio

Space je řada vín věnovaných Neil Armstrongovi a Měsíci. Představuje myšlenku překonání našich limitů, schopnost vidět víc než jen…