Google Play inovuje svoju tvár

Určite si spomínate na redizajn loga Google z minulého roku. Zdá sa však, že spoločnosť ešte nepovedala k svojej identity posledné slovo. Najnovšie prichádza s updatom loga Google Play.

Hlavným cieľom redizajnu bolo zjednotenie vzhľadu a jeho prispôsobenie novému Google logu. Gradienty a tlmené odtiene vystriedali výrazné farby a flat vizuál. Zmeny sa dotkli aj setu ikoniek, ktoré v rámci komunikácie obchod využíva.

google_play_icons_blogpost

old_google_play

Pôvodné logo s farebnými prechodmi

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.