Get Your Break Back: Kit Kat pripomína chvíle oddychu

V novej sérii printov značka jednoduchým vizuálnym trikom naznačuje hranicu medzi prácou (školou) a voľnom.

V súlade so sloganom Have a break prezentuje trojicu motívov, kde pomocou samotného produktu prečiarkuje časť slovného spojenia, čím mení celkový význam.

Kampaň pre Kit Kat vytvorila agentúra Independent Ones z Peru.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vyskúšajte prehliadač písiem Font Goggles

Open source nástroj ponúka viacero možností prezerania fontov pre macOS. Medzi podporované formáty, ktoré si môžete prezerať patrí .ttf, .otf, .ttc, .otc, .woff, .woff2, .ufo, .ufoz, .designspace či .ttx. Aké sú hlavné funkcie?
pokračovanie článku

Balík 10 watercolor textúr zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set textúr so vzhľadom vodových farieb. Môžu sa hodiť pre tvorbu abstraktných…