Efekt z minulosti

Má tento efekt ešte miesto v sučasnej grafike? O koľko rokov v čase ste sa vrátili vy pri pohľade naň? Alebo to je len nejaké zle pochopené retro?

7 comments
  1. Embossovanie a Bevel nie sú „retro“ efekty a podľa mňa nikdy ani nebudú. Vždy ide o to ako sú použité. Tak ako sa koleso adaptovalo zo záprahu na auto tak sa aj nástroje a „efekty“ používané v tlači adaptovali dobe.
    Letterpress vytvára nádherné veci a nikdy úplne nezanikne. Na druhej strane imitovanie efektu v digitálnom mene spravilo tomu zlé meno, a to hlavne z dôvodu že sa embossovanie používalo tam kde nemalo čo hľadať a navyše v lacnej forme.

  2. Je to sice efekt z minulosti ale jeho citlive pouzitie moze byt plusom ci uz v printovej alebo webovej grafike. Jeho nevyhodou resp. to preco ho ludia nemaju radi je jeho pouzivanie s random nastavenim. Ked to vie grafik citlivo nastavit tak nevidim problem s jeho pouzitim v sucasnosti/buducnosti.

  3. Ahojte, súhlasím s ostatnými, nie je to efekt z minulosti, dá sa veľmi dobre používať, ale závisí od toho aká grafika to je, ako citlivo je efekt nastavený. Tak ako aj pri iných efektoch sa to dá aj dodrbať a súhlasím, že tento efekt vie vyzerať naozaj zle, keď sa nenastaví správne. Ja ho používam a podľa mňa je super :)

Napísať odpoveď pre marek Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hledá sa kandidát na pozici: GRAFIK / DESIGNÉR

Společnost se zaměřením na výrobu reklamních korporátních oděvních kolekcí pro sport i firemní účely včetně dárkových 3D předmětů.
pokračovanie článku

Konica Minolta: máme novinku pre potlač vlnitej lepenky

Spoločnosť Konica Minolta predstavila svoju aktuálnu novinku PKG-675i. Ide o Digitálnu injektová tlačiareň s atramentom na vodnej báze, ktorá otvára priestor nízkonákladovej tlači s personalizáciou obalov z vlnitej, skladanej lepenky. Novinka ponúka tlačiarom, marketingovým oddeleniam, majiteľom rôznych značiek jednoduché riešenie pre výrobu zákazkových obalov, čo zodpovedá trendu smerujúcemu k ešte viac personifikovanej tlači na vlnitú lepenku a kartón.