Možno ste už ako vodič alebo zákazník zaregistrovali nové logo kuriérskej a prepravnej služby DPD.
Francúzska prepravná sieť GeoPost oficiálne predstavila 18. marca 2015 novú obchodnú značku jej dcérskej spoločnosti DPD. Spolu s vytvorením značky DPDgroup sa zmenilo aj logo. Za novou červenou škatuľou skrývajúcou tovar stojí londýnska pobočka známej konzultačnej spoločnosti Lippincott, ktorá sa dlhoročne zaoberá vývojom korporátnych identít a stratégiou značiek. Medzi jej klientov patria okrem iných aj Dell, Visa alebo Shutterstock.
Jednoduchý pravidelný tvar kocky má podľa slov zástupcov Lippincottu symbolizovať prístup DPDgroup – bezproblémovosť pri doručovaní zásielky. Zachovaná bola červená farba, evokujúca radosť a očakávanie, ktoré vzbudzuje nová zásielka v zákazníkovi. Novinkou je využitie jemného gradientu na vyjadrenie trojrozmernosti grafickej ikony.
Druhá najväčšia európska prepravná sieť GeoPost bude postupne zavádzať nové logo pre všetky svoje dcérske spoločnosti. Po DPD sa tak aj francúzsky Chronopost, španielsky SEUR a Interlink Express z Veľkej Británie zjednotia pod vlajkou DPDgroup.
Páči sa Vám nové alebo pôvodné logo DPD?
[poll id=”26″]
Zdroj:
hn.hnonline.sk
www.dpd.sk
www.yourdeliveryexpert.com