Vizuálna identita koktejl baru ako z 60. rokov

Tap Room je bar vo švédskom Stockholme, ktorého majitelia sa rozhodli dať mu zaujímavý imidž. Podnik sídliaci v hoteli Clarion sa špecializuje na ponuku zaujímavých koktejlov a prémiových pochúťok. Pri tvorbe jeho identity sa preto autori inšpirovali práve zlatou érou koktejlov – 60. rokmi.

Návrhu identity sa ujalo štúdio Lobby Design, ktoré prišlo s konceptom inšpirovaným šesťdesiatymi rokmi. Extravagantné koláže, ktoré zaujmú už na prvý pohľad, sú doplnené o pestrofarebnú typografiu, ktorá tu a tam porušuje pravidlá. Vzniká tak spojenie, ktoré sa prelína celou identitou a jednotlivými výstupmi. Od menu, fľaškové nápoje, podložky na účet, nálepky či informačné tabuľky v interiéri.

TapRoom-Web-07 TapRoom-Web-04 TapRoom-Web-06 TapRoom-Web-02 TapRoom-Web-03   TapRoom-Web-09TapRoom-Collage-03-1500x2000TapRoom-Collage-02-1500x2000

Ak sa vám páči vizuálna identita Tap Room z dielne Lobby Design, viac z ich práce si môžete pozrieť na ich webe.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – VIII. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – RIO Ice Cream

Koncept značky zmrzliny byl inspirován jedním z nejbarevnějších měst na světě – Rio de Janeiro. RIO odráží hlavní asociace…
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Bose

Známa audio značka predstavila svoju prvú animovanú kampaň, ktorou chce svojim fanúšikom a zákazníkom ukázať svoje smerovanie v segmente AR.
pokračovanie článku

Font dňa – Rukola

zľava 50% do 7. januára k dispozícii vo všetkých štýloch