Nescafé Azera s dizajnom od českých a slovenských autorov

Vo viacerých európskych krajinách sa na policiach obchodov objavujú nové limitované edície Nescafé Azera. Návrhy, ktoré možno na obaloch možno vidieť, sú výsledkom súťaže, ktorú pre Nestlé organizoval CZECHDESIGN.

Cieľom bolo zaujať náročnú cieľovú skupinu – mladých ľudí. Po úspechu minuloročnej súťaže, z ktorej vzišlo viacero úspešných dizajnových obalov, sa značka rozhodla v koncepte pokračovať. Tohtoročnou témou bola “Chuť mesta” (Taste of the City) a spojenie mestského života s pitím kávy.

Súťaže sa zúčastnili dizajnér z Česka, Slovenska i Škandinávie a z každej krajiny sa pre finálnu produkciu obalov vybral jeden návrh.

Absolútny víťaz – The Azera Square

Autorské duo Štěpánka KoutnáTomáš Krčmář porazila aj škandinávsku konkurenciu a za svoj návrh Azera Square získala odmenu 2 000 eur.

Štěpánka Koutná je česká dizajnérka a kreativna riaditeľka v dizajnovom štúdiu Yellow Shapes. Najväčšou inšpiráciou pre jej hravý koncept bol už samotný názov súťaže Taste of the City. 

Na návrhu ju najviac bavila hra s detaily, ktorú ocenila i odborná porota. Zaujala tiež tým, že ako jediná zakomponovala logo Nescafé Azera do dizajnu, vďaka čomu z neho urobila výrazný vizuálný element. Tomáš Krčmář k dizajnu prispel digitálními ilustracemi.

zdroj: czechdesign.cz

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Karol Kállay – Zaostrené na krásu

Nedávno vyšla publikácia, ktorá súborne prezentuje tvorbu známeho fotografa v téme módy. Kniha čitateľom poodhaľuje nielen pozoruhodný život Karola…
pokračovanie článku

Neformálny workshop kaligrafie 2.0

Pokračovanie workshopu, kde máte jedinečnú možnosť naučiť sa niečo o holandskom modeli kaligrafie (zrezané pierko).
pokračovanie článku

Aj takto sa dá využiť 3D v grafickom dizajne

Nasledujúce postery dokazujú, že grafický dizajn nemusí byť len obyčajná fotografia. Ak premýšľame o grafickom dizajne, prvá myšlienka sa nám…