Čokoláda mnohých príchutí s novou tvárou. Nová identita Cadbury.

Svetoznámy výrobca sladkostí prišiel koncom minulého roku s novým redizajnom. Prácu pre Cadbury si zopakovalo kreatívne štúdio Pearlfisher, ktoré navrhlo identitu produktového radu Dairy Milk už v roku 2008.

Tentoraz zvolili tvorcovia súčasného dizajnu zábavnejšiu a viac hravú formu. Každá z viac než päťdesiatich príchutí dostala vlastný symbol ako aj jedinečné písmo. Oba prvky majú vizuálnym jazykom vyjadrovať chuť a hlavné prísady konkrétnej pochúťky.

Ľudia z Pearlfisheru sa taktiež podujali na jemnú úpravu logotypu Dairy Milk. Šlo o to, aby aj táto časť vizuálnej identity korešpondovala s novonastoleným trendom. Vďaka citlivému prístupu k zmenám, je i nové riešenie verné svojim zabehnutým prvkom – mliečnemu fŕkancu nad i v slove Milk a špecifickému zakončeniu písmena k v tom istom slove.

Redizajn by mal byť užitočný najmä v jednej praktickej oblasti – uľahčiť zákazníkovi lepšie sa orientovať vo všetkých tých príchutiach. To by nemal byť pri pohľade na obaly problém. Každá chuťová variácia Dairy Milk má na prednej strane výrazný a hravý vizuál, ktorý si ľahko zapamätáte a v budúcnosti spojíte so svojou obľúbenou čokoládou. Osobne sa mi najviac páči dvojfarebný cylinder pri Top Deck od Cadbury.

Identita už bola spustená v Spojenom kráľovstve, Južnej Afrike, Indii či Malajzii. Počas nasledujúcich mesiacov by mali nasledovať ďalšie krajiny sveta.

Páči sa vám novovytvorený dizajn pre Cadbury Dairy Milk? Porovnajte ho s predchodcami – prvý je z roku 1905.

Tu sú ukážkové vizuály nových obalov pre Dairy Milk čokolády.

3 4

26

Paleta jednotlivých prvkov, ktoré redizajn využíva.

 

zdroj: designtaxi.com, dexigner.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

II!: BBC Three predstavilo nové logo!

Nový rok ešte len začína a na dvere nám klope už prvý redizajn veľkej značky. Britská BBC Three otvorila…