Svetoznámy výrobca sladkostí prišiel koncom minulého roku s novým redizajnom. Prácu pre Cadbury si zopakovalo kreatívne štúdio Pearlfisher, ktoré navrhlo identitu produktového radu Dairy Milk už v roku 2008.
Tentoraz zvolili tvorcovia súčasného dizajnu zábavnejšiu a viac hravú formu. Každá z viac než päťdesiatich príchutí dostala vlastný symbol ako aj jedinečné písmo. Oba prvky majú vizuálnym jazykom vyjadrovať chuť a hlavné prísady konkrétnej pochúťky.
Ľudia z Pearlfisheru sa taktiež podujali na jemnú úpravu logotypu Dairy Milk. Šlo o to, aby aj táto časť vizuálnej identity korešpondovala s novonastoleným trendom. Vďaka citlivému prístupu k zmenám, je i nové riešenie verné svojim zabehnutým prvkom – mliečnemu fŕkancu nad i v slove Milk a špecifickému zakončeniu písmena k v tom istom slove.
Redizajn by mal byť užitočný najmä v jednej praktickej oblasti – uľahčiť zákazníkovi lepšie sa orientovať vo všetkých tých príchutiach. To by nemal byť pri pohľade na obaly problém. Každá chuťová variácia Dairy Milk má na prednej strane výrazný a hravý vizuál, ktorý si ľahko zapamätáte a v budúcnosti spojíte so svojou obľúbenou čokoládou. Osobne sa mi najviac páči dvojfarebný cylinder pri Top Deck od Cadbury.
Identita už bola spustená v Spojenom kráľovstve, Južnej Afrike, Indii či Malajzii. Počas nasledujúcich mesiacov by mali nasledovať ďalšie krajiny sveta.
Páči sa vám novovytvorený dizajn pre Cadbury Dairy Milk? Porovnajte ho s predchodcami – prvý je z roku 1905.
Tu sú ukážkové vizuály nových obalov pre Dairy Milk čokolády.
Paleta jednotlivých prvkov, ktoré redizajn využíva.
zdroj: designtaxi.com, dexigner.com