Opel prichádza s novým logom

Nemecká automobilka nedávno predstavila update svojej vizuálnej identity. Podobne ako mnoho iných značiek sa vydala minimalistickým smerom.

Zjednodušené verzie loga sú aktuálne populárnym trendom, ktorý neobchádza ani veľké značky. Príkladom, a to priamo z rovnakého segmentu, môže byť redizajn identity Audi. Súvisí to okrem iného aj s čoraz rozmanitejšou sférou digitálu.

https://www.youtube.com/watch?v=wpq5JK4xtLQ

Pôvodné logo malo vzhľad 3D kovového emblému s názvom značky v hornej polovici obruče. Po novom je logo v jedinej farbe a bez nápisu. Ostal iba základny symbol blesku vsadený v kruhu.

Ako sa vám nové logo páči?

1 comment
  1. Je to skvelé. Milujem čisté jednoduché a kontrastné veci. Jednoduché veci sa rodia ťažko a ešte ťažšie sa presadzujú u klienta, ale keď sa to podarí, tak to stojí za to :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

50 najlepších log – v jednej knihe

Zhodnúť sa na tom, ktoré z log sú tým najlepším, čo kedykoľvek vzniklo, nie je vôbec jednoduché. Napriek tomu,…