Opel prichádza s novým logom

Nemecká automobilka nedávno predstavila update svojej vizuálnej identity. Podobne ako mnoho iných značiek sa vydala minimalistickým smerom.

Zjednodušené verzie loga sú aktuálne populárnym trendom, ktorý neobchádza ani veľké značky. Príkladom, a to priamo z rovnakého segmentu, môže byť redizajn identity Audi. Súvisí to okrem iného aj s čoraz rozmanitejšou sférou digitálu.

https://www.youtube.com/watch?v=wpq5JK4xtLQ

Pôvodné logo malo vzhľad 3D kovového emblému s názvom značky v hornej polovici obruče. Po novom je logo v jedinej farbe a bez nápisu. Ostal iba základny symbol blesku vsadený v kruhu.

Ako sa vám nové logo páči?

1 comment
  1. Je to skvelé. Milujem čisté jednoduché a kontrastné veci. Jednoduché veci sa rodia ťažko a ešte ťažšie sa presadzujú u klienta, ale keď sa to podarí, tak to stojí za to :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nájdite tú správnu paletu s Coolors!

Poskladať  farby pre nejaký projekt nemusí byť vždy jednoduché. Ak si lámete hlavu nad tvorbou palety, skúste šikovnú…
pokračovanie článku

Vyšli Photoshop a Premiere Elements 2022

Programy na úpravu fotiek či videí sú orientované skôr na príležitostných hobby používateľov, ktorým ponúkajú jednoduché nástroje za nižšiu cenu.