Opel prichádza s novým logom

Nemecká automobilka nedávno predstavila update svojej vizuálnej identity. Podobne ako mnoho iných značiek sa vydala minimalistickým smerom.

Zjednodušené verzie loga sú aktuálne populárnym trendom, ktorý neobchádza ani veľké značky. Príkladom, a to priamo z rovnakého segmentu, môže byť redizajn identity Audi. Súvisí to okrem iného aj s čoraz rozmanitejšou sférou digitálu.

https://www.youtube.com/watch?v=wpq5JK4xtLQ

Pôvodné logo malo vzhľad 3D kovového emblému s názvom značky v hornej polovici obruče. Po novom je logo v jedinej farbe a bez nápisu. Ostal iba základny symbol blesku vsadený v kruhu.

Ako sa vám nové logo páči?

1 comment
  1. Je to skvelé. Milujem čisté jednoduché a kontrastné veci. Jednoduché veci sa rodia ťažko a ešte ťažšie sa presadzujú u klienta, ale keď sa to podarí, tak to stojí za to :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť

Notifikácia nových komentárov

Oddnes je k dispozícii e-mailová notifikácia komentárov. Jednoducho stačí pri pridaní Vášho komentára zakliknúť notifikáciu. Žiadny komentár Vám už…
pokračovanie článku

Hledáme logo Prahy 8

MČ Praha 8 vyhlásila veřejnou soutěž na výtvarný návrh svého loga. Důvodem je, aby sami občané mohli navrhnout…
pokračovanie článku

David Trubridge: skládací světlo

Chvíli David Trubridge balil své výrobky do krabic, které nedosáhly požadovaného standartu. Vložky nefungovaly nebo neseděly dobře, špatně…