Opel prichádza s novým logom

Nemecká automobilka nedávno predstavila update svojej vizuálnej identity. Podobne ako mnoho iných značiek sa vydala minimalistickým smerom.

Zjednodušené verzie loga sú aktuálne populárnym trendom, ktorý neobchádza ani veľké značky. Príkladom, a to priamo z rovnakého segmentu, môže byť redizajn identity Audi. Súvisí to okrem iného aj s čoraz rozmanitejšou sférou digitálu.

Pôvodné logo malo vzhľad 3D kovového emblému s názvom značky v hornej polovici obruče. Po novom je logo v jedinej farbe a bez nápisu. Ostal iba základny symbol blesku vsadený v kruhu.

Ako sa vám nové logo páči?

  • Pozretí2092

komentáre

  1. Je to skvelé. Milujem čisté jednoduché a kontrastné veci. Jednoduché veci sa rodia ťažko a ešte ťažšie sa presadzujú u klienta, ale keď sa to podarí, tak to stojí za to :)

pridaj komentár