Cif Beautiful Bottle: Aj čistiaci prostriedok môže mať štýl

Obal od agentúry 1HQ, chce meniť vnímanie nádoby s čistiacim sprejom, ktorú považujeme za jednorazový produkt.

Za dlhý čas používania sa fľaše s čistiacimi prostriedkami stali súčasťou našich domácností, no zároveň ide o obal, ktorý má obvykle pomerne krátku životnosť. Po vyprázdnení končí v odpade a jeho vnímanie ako jednorazového obalu máme s čistiacimi prostriedkami pevne spojené.

Obal, ktorý môžete vidieť nižšie, chce však práve toto zmeniť. Dizajnéri z 1HQ prišli s prevedením, ktoré širokým oblúkom obchádza všetko, čo by sa vám mohlo s danou kategóriou produktou spájať.

Cieľom bolo vytvoriť fľašu, ktorá bude mať dobrú ergonómiu pre jednoduché používanie, no zároveň ako výrazná pridaná hodnota bude jej estetická stránka. Tak, aby nový obal vyzeral dobre aj ako objekt vo vašej domácnosti.

Celý dizajn sa od zadania po spustenie pripravoval iba polroka, čo je zlomok času, aký obvykle podobný projekt vyžaduje.

Výsledok procesu je fľaša z recyklovaných plastov, ktorá sa vyhýba neohrabaným líniám či pretechnizovanému vzhľadu niektorých prvkov bežných obalov v danoom segmente. Na prvý pohľad pripomína skôr karafu, našťastie uzáver s rozprašovačom (prípadne logo Cif) vás zastaví skôr, ako by ste si naliali za pohárik.

Cif Beautiful Bottle získal bronz na minuloročných Pentawards v kategóriách Udržateľný dizajn a Dizajn prostriedkov pre údržbu a čistenie domácnosti.

Náplň je možné opätovne doplniť

zdroj: 1HQ

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

50 fontov so zľavou 96%!

Dnes pre vás máme tip na štedrý balík fontov. New Year New Fonts Bundle obsahuje až 50 písiem,…
pokračovanie článku

Box

je nový krátky animovaný film / reklama / performance s ktorou prišlo štúdio „Bot & Dolly“ v spolupráci s The Creators…
pokračovanie článku

Světové písmo Avenir Next World staví na odkazu Adriana Frutigera

Avenir je velmi oblíbeným geometrickým bezpatkovým písmem, ba dokonce patří k těm nejslavnějším na světě. Původně navržený Adrianem Frutigerem v roce 1988, znovu vzkříšen v roce 2002 švýcarským designérem písma Akirem Kobayashim. O dvě desetiletí později, pět let po Frutigerově smrti, vydal Kobaysashi svou nejnovější aktualizace Avenir Next World.