DOVE debutuje s novými obalmi všetkých veľkostí a tvarov, aby vyzdvihol ženskú krásu

Značku Dove snáď ani nemusíme predstavovať. Za posledných 60 rokov má vlastnú, širšiu definíciu krásy. Od svojej kampane “#MyBeautyMySay” až po “Choose Beautiful”, je Dove známy svojim posolstvom, ktorým sa snaží vyzdvihnúť vnútornú krásu. Značka posunula latku ešte vyššie, prišla totiž s niečím výnimočným. Po prvýkrát poukazuje na obal svojich produktov, aby oslávila rôzne tvary a veľkosti krásy.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Honest Rum: úprimný obal bylinného rumu

Decentná etiketa umiestnená na elegantne tvarovanej fľaši obsahuje všetko potrebné, čo treba o produkte vedieť.
pokračovanie článku

Change Maker Beer: Pivo pre lepší život

Projekt štyroch kamarátov s mentálnym postihnutím vznikol s cieľom nájsť napĺňajúcu prácu a nezávislosť. Aj keď ich prvé várky získali slušný lokálny ohlas, potrebovala mladá značka vizuálnu komunikáciu, ktorá by ju viac spropagovala.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Cook & Nelson

Kreativní tým studia Butcher & Butcher byl osloven k vytvoření přizpůsobené kolekce individuálně vytvořených balení pro společnost Cook &…