Burger King ukazuje krásu bez umelín

Značka si v novej kampani zvolila zaujímavý spôsob ako vzbudiť v ľuďoch chuť na burger.

Burger King na vizuáloch hrdo prezentuje svoj Whopper. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby populárny burger nebol samá pleseň.

Ide totiž o zábery, ktoré vznikli takmer mesiac po príprave jedla. Značka tým chce poukázať doslova na krásu bez umelých konzervantov. Súčasťou kampane je aj časozberné video, kde “rozkvitnutie” Whopperu vidno naplno. Autormi konceptu sú agentúry INGO STHLM, DavidPublicis.

Čo na takýto nápad hovoríte? Funguje na vás alebo burger v dohľadnej dobe radšej vynecháte?

zdroj: Ads of the World

1 comment
Napísať odpoveď pre Perosek Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Rapscallion Soda

Společnost Rapscallion, sídlící v Glasgow, uvedla v roce 2016 na trh ručně vyráběné nealkoholické nápoje. Jejich cíl byl od začátku…
pokračovanie článku

Fuckupy a problémy v dizajne a tlači – online workshop

Vytlačili vám niekedy miesto červenej farby ružovú a nevedeli ste prečo? Našli ste miesto krásnych fotiek na papieri len hromadu pixlov? Minuli ste nechtiac klientovi mesačný budget na reklamu v priebehu jedného doobedia? Nikto učený z neba nespadol a aj majster tesár sa (ne)raz utne.