Burger King ukazuje krásu bez umelín

Značka si v novej kampani zvolila zaujímavý spôsob ako vzbudiť v ľuďoch chuť na burger.

Burger King na vizuáloch hrdo prezentuje svoj Whopper. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby populárny burger nebol samá pleseň.

Ide totiž o zábery, ktoré vznikli takmer mesiac po príprave jedla. Značka tým chce poukázať doslova na krásu bez umelých konzervantov. Súčasťou kampane je aj časozberné video, kde “rozkvitnutie” Whopperu vidno naplno. Autormi konceptu sú agentúry INGO STHLM, DavidPublicis.

Čo na takýto nápad hovoríte? Funguje na vás alebo burger v dohľadnej dobe radšej vynecháte?

zdroj: Ads of the World

1 comment
Napísať odpoveď pre Perosek Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set Floral patternov zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set patternov s tematikou flóry. Balík celkovo obsahuje 8 rôznych vzorov, ktoré môžete…
pokračovanie článku

CMYK karty pre hravých grafikov

Projekt, ktorý vznikol počas lockdownu prináša kanastové karty v netradičnej podobe, ktorá chytí každého, kto sa venuje tlači alebo grafickému dizajnu.