Burger King ukazuje krásu bez umelín

Značka si v novej kampani zvolila zaujímavý spôsob ako vzbudiť v ľuďoch chuť na burger.

Burger King na vizuáloch hrdo prezentuje svoj Whopper. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby populárny burger nebol samá pleseň.

Ide totiž o zábery, ktoré vznikli takmer mesiac po príprave jedla. Značka tým chce poukázať doslova na krásu bez umelých konzervantov. Súčasťou kampane je aj časozberné video, kde „rozkvitnutie“ Whopperu vidno naplno. Autormi konceptu sú agentúry INGO STHLM, DavidPublicis.

Čo na takýto nápad hovoríte? Funguje na vás alebo burger v dohľadnej dobe radšej vynecháte?

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si mockupy iPhone 6 zadarmo!

Mockupy nového iPhone6 na seba nenechali dlho čakať. Aj na graphicburger môžete nájsť viacero kvalitných balíkov s náhľadmi nového…
pokračovanie článku

WD® ponúka úplne vlastný osobný cloud

Nový externý disk My Cloud™ poskytuje ľahké ukladanie dát, jednoduchý prístup a zdieľanie fotografií, videa a ďalších súborov kedykoľvek a na…
pokračovanie článku

Skillshare má nové logo

Online vzdelávacia platforma ponúka množstvo rôzne orientovaných kurzov z kreatívnych oblastí. Takto vyzerá jej čerstvý rebrand.
pokračovanie článku

Medovníková chalúpka

Medovníková chalúpka – populárna ľudová rozprávka na motívy diela Pavla Dobšinského, upravená pre iPad.