Burger King ukazuje krásu bez umelín

Značka si v novej kampani zvolila zaujímavý spôsob ako vzbudiť v ľuďoch chuť na burger.

Burger King na vizuáloch hrdo prezentuje svoj Whopper. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby populárny burger nebol samá pleseň.

Ide totiž o zábery, ktoré vznikli takmer mesiac po príprave jedla. Značka tým chce poukázať doslova na krásu bez umelých konzervantov. Súčasťou kampane je aj časozberné video, kde “rozkvitnutie” Whopperu vidno naplno. Autormi konceptu sú agentúry INGO STHLM, DavidPublicis.

Čo na takýto nápad hovoríte? Funguje na vás alebo burger v dohľadnej dobe radšej vynecháte?

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Balík drevených textúr zadarmo!

Načo chodiť po drevo do lesa, keď si ho môžete stiahnuť? Napríklad v rámci balíka Vintage Wood Textures z graphicburger.
pokračovanie článku

Inšpiratívne typografické vizuály

Dnes pre vás máme na inšpiráciu výber pôsobivých typo a lettering dizajnov. Pozrite sa na to, ako to môže…