Burger King ukazuje krásu bez umelín

Značka si v novej kampani zvolila zaujímavý spôsob ako vzbudiť v ľuďoch chuť na burger.

Burger King na vizuáloch hrdo prezentuje svoj Whopper. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby populárny burger nebol samá pleseň.

Ide totiž o zábery, ktoré vznikli takmer mesiac po príprave jedla. Značka tým chce poukázať doslova na krásu bez umelých konzervantov. Súčasťou kampane je aj časozberné video, kde “rozkvitnutie” Whopperu vidno naplno. Autormi konceptu sú agentúry INGO STHLM, DavidPublicis.

Čo na takýto nápad hovoríte? Funguje na vás alebo burger v dohľadnej dobe radšej vynecháte?

zdroj: Ads of the World

1 comment
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vedci objavili novú vysoko odolnú modrú

Na DeTePe sa venujeme najmä desktop publishingu, grafickému dizajnu a veciam s nimi voľne súvisiacimi. A práve takou môže byť aj…
pokračovanie článku

Mockup polepu dodávky zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na vcelku nevšedný mockup. S jeho pomocou môžete prezentovať svojer dizajny z oblasti polepu vozidiel.…
pokračovanie článku

Výhercu knihy spoznáme zajtra!

Správne odpovede aj s informáciou o každóm logu si môžete pozrieť tu. Výhercu knihy Super Graphic: A Visual Guide to the…