Burger King ukazuje krásu bez umelín

Značka si v novej kampani zvolila zaujímavý spôsob ako vzbudiť v ľuďoch chuť na burger.

Burger King na vizuáloch hrdo prezentuje svoj Whopper. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby populárny burger nebol samá pleseň.

Ide totiž o zábery, ktoré vznikli takmer mesiac po príprave jedla. Značka tým chce poukázať doslova na krásu bez umelých konzervantov. Súčasťou kampane je aj časozberné video, kde “rozkvitnutie” Whopperu vidno naplno. Autormi konceptu sú agentúry INGO STHLM, DavidPublicis.

Čo na takýto nápad hovoríte? Funguje na vás alebo burger v dohľadnej dobe radšej vynecháte?

zdroj: Ads of the World

1 comment
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fonty zadarmo – 9. časť

Tentokrát aj o písme inšpirovanom domorodými obyvateľmi Ameriky. Nový diel seriálu o písmach dostupných bezplatne je tu.
pokračovanie článku

Soutěž Talent designu startuje svůj 7. ročník

Mezinárodní soutěž Talent designu 2016 odstartovala svůj sedmý ročník. Od 16. 11. 2015 mohou tak kreativci posílat své soutěžní návrhy,…