Burger King ukazuje krásu bez umelín

Značka si v novej kampani zvolila zaujímavý spôsob ako vzbudiť v ľuďoch chuť na burger.

Burger King na vizuáloch hrdo prezentuje svoj Whopper. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby populárny burger nebol samá pleseň.

Ide totiž o zábery, ktoré vznikli takmer mesiac po príprave jedla. Značka tým chce poukázať doslova na krásu bez umelých konzervantov. Súčasťou kampane je aj časozberné video, kde “rozkvitnutie” Whopperu vidno naplno. Autormi konceptu sú agentúry INGO STHLM, DavidPublicis.

Čo na takýto nápad hovoríte? Funguje na vás alebo burger v dohľadnej dobe radšej vynecháte?

zdroj: Ads of the World

1 comment
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

World Cup 2022 už má svoje logo

Do začiatku šampionátu v Katare ešte dva roky ostávajú, jeho vizuálnu tvár však už poznáme.
pokračovanie článku

Knižný tip: Abeceda krasopsaní

Tanja Capellová, známá jako Frau Hölle, se ozdobnému ručnímu psaní neboli hand letteringu věnuje profesionálně.
pokračovanie článku

7 prírodných textúr papiera zadarmo

Na graphicburger nájdete aj sadu 7 prírodný textúr papiera. Sada je k dispozícii na stiahnutie zadarmo vo formáte PNG a veľkosti…