Aspoň podľa najnovšieho obalového dizajnu. Ten nadväzuje na retro rebrand, s ktorým značka prišla ešte v Januári tohto roku. Najnovšia kampaň dostala titul America Is in Your Hands.
Stelesnenie Ameriky?
Slovíčko America je v prípade aktuálnej podoby obalu kľúčové. Nahradilo dokonca samotný názov brandu. Na obale ho doplňujú výroky známe z americkej histórie – značka tak pokračuje vo svojej tradícii vytvárania imidžu patriota.
Cieľom nového vzhľadu je podľa značky pripomenúť optimizmus a nadšenie s akým krajina vznikala. Viceprezident Budweiseru Ricardo Marques: “Budweiser sa vždy pokúšal o stelesnenie Ameriky a vzdanie pocty tomuto veľkému národu a krajine, v ktorej sa naše pivo s nadšením varí už 140 rokov”
Viac z dizajnu by značka mala predstaviť už čoskoro
Leto patriotov
Nech to znie akokoľvek pompézne a velikášsky, jedno treba kampani uznať. Dokonalé načasovanie. Premyslene využíva obdobie, kedy sa práve patriotizmus dostáva do popredia – oslavy 4. júla, futbalový šampionát Copa America Centenario, 100-té výročia National Park Service či olympiáda v Riu.
Kampaň na podporu nového obalu bude v exekutíve pozostávať s bilbordov, nástenných malieb a digitálneho obsahu. Značka zároveň sľubuje aj nejaké tie prekvapenia, ktoré chce odhaiť počas leta.
Nový dizajn by sa na skle a plechu mal objaviť od 23. mája a zotrvať až do novembrových prezidentských volieb. Jeho autorom je Jones Knowles Ritchie New York.