Instagram testuje skrývanie lajkov

Po novom by mohli byť počty lajkov viditeľné iba pre autorov príspevku. Krok má odvrátiť pozornosť používateľov od tvorby obsahu, ktorý je zameraný vyslovene na zber lajkov.

Testovacia prevádzka prebieha vo viacerých krajinách, spolu s USA. Novinka sa zatiaľ stretla s pozitívnym ohlasom v krajinách ako Austrália, Brazília, Kanada či Japonsko a Nový Zéland. Skrývanie počtu lajkov aktuálne testuje aj materský brand Instagramu, Facebook.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fonty zadarmo – 8. časť

Seriál o free fontoch nám pokračuje už ôsmou časťou. Dnes o „lidovom“ písme, ruskom city fonte, ale aj o písme, ktoré…
pokračovanie článku

In the Midl forum

Počas už spomínaného Bratislavského Design Weeku sa uskutoční aj prvý zo série workshopov a prednášok In the Midl Forum,…
pokračovanie článku

Písma z neďaleka – Greta Text

Pekné písma nevznikajú iba v štúdiách ďaleko odtiaľto. Aj v tých tuzemských tvoria talentovaní dizajnéri, ktorých projekty sa od prvotného…
pokračovanie článku

Letošní vizuál Českého lva ve znamení třicítky

Česká filmová a televizní akademie (ČFTA) rozdá 4. března v pražském Rudolfinu výroční ceny Český lev. Vizuální styl letošního ročníku Českého lva pracuje s číslovkou 30 a odráží tak skutečnost, že prestižní filmová a televizní ocenění budou předána již po třicáté. „Základní koncept je vertikální mřížka a kontrast plochy a linie. Samotná číslovka je masivní tvar složený z jednotlivých prvků, podobně jako se ceny Český lev skládají z jednotlivých kategorií a nominací,“ říká grafická designérka Jana Krchová, která na vizuálu Českého lva spolupracovala s kolegou Ondřejem Fučíkem.
pokračovanie článku

Tlačený Egreš? Nech sa páči!

Magazínom z lokálneho prostredia, zdá sa, doba praje. Zaujímavé čítanie sprevádzané podmanivými ilustráciami či fotografiami ponúka napríklad Pyré, ktoré…