Instagram testuje skrývanie lajkov

Po novom by mohli byť počty lajkov viditeľné iba pre autorov príspevku. Krok má odvrátiť pozornosť používateľov od tvorby obsahu, ktorý je zameraný vyslovene na zber lajkov.

Testovacia prevádzka prebieha vo viacerých krajinách, spolu s USA. Novinka sa zatiaľ stretla s pozitívnym ohlasom v krajinách ako Austrália, Brazília, Kanada či Japonsko a Nový Zéland. Skrývanie počtu lajkov aktuálne testuje aj materský brand Instagramu, Facebook.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Magnum predstavil aktualizované logo aj identitu

Značka ľadových dezertov, ktorá vznikla v roku 1989, dnes patrí pod Heartbrand od Unileveru. Nový branding prináša vyladené logo aj osvieženie vizuálnej komunikácie ako takej.