Budweisser je America

Aspoň podľa najnovšieho obalového dizajnu. Ten nadväzuje na retro rebrand, s ktorým značka prišla ešte v Januári tohto roku. Najnovšia kampaň dostala titul America Is in Your Hands.

Stelesnenie Ameriky?

Slovíčko America je v prípade aktuálnej podoby obalu kľúčové. Nahradilo dokonca samotný názov brandu. Na obale ho doplňujú výroky známe z americkej histórie –  značka tak pokračuje vo svojej tradícii vytvárania imidžu patriota.

Cieľom nového vzhľadu je podľa značky pripomenúť optimizmus a nadšenie s akým krajina vznikala. Viceprezident Budweiseru Ricardo Marques: “Budweiser sa vždy pokúšal o stelesnenie Ameriky a vzdanie pocty tomuto veľkému národu a krajine, v ktorej sa naše pivo s nadšením varí už 140 rokov”

 

America-1 America-2

Viac z dizajnu by značka mala predstaviť už čoskoro

 

Leto patriotov

Nech to znie akokoľvek pompézne a velikášsky, jedno treba kampani uznať. Dokonalé načasovanie. Premyslene využíva obdobie, kedy sa práve patriotizmus dostáva do popredia – oslavy 4. júla, futbalový šampionát Copa America Centenario, 100-té výročia National Park Service či olympiáda v Riu.

Kampaň na podporu nového obalu bude v exekutíve pozostávať s bilbordov, nástenných malieb a digitálneho obsahu. Značka zároveň sľubuje aj nejaké tie prekvapenia, ktoré chce odhaiť počas leta.

Nový dizajn by sa na skle a plechu mal objaviť od 23. mája a zotrvať až do novembrových prezidentských volieb. Jeho autorom je Jones Knowles Ritchie New York.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť