Budíček! Nová printová kampaň pre McCafé sa hrá s negatívom

Trojica vizuálov, ktoré spája káva v známom obale stavia na priamočiaru farebnosť, aby vynikla skrytá pointa.

Tú ukrýva spomínaný tzv. negative space, v ktorom sa na každom plagáte nachádza ranný budíček v tak trochu inej podobe. Autorom kampane je agentúra Cámara/TBWA z Uruguaja.

zdroj: Ads of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fakt hrozné fonty

Výber písma môže ovplyvniť veľa vecí. Ak už nič iné, tak určite to, či bude výsledný dizajn vnímaný…
pokračovanie článku

Hľadáme DTP makača – 2CREATE

Do oddelenia grafických makačov vo fullservisovej agentúre 2CREATE potrebujeme ďalšiu posilu. Ak ťa baví vytvárať kvalitné grafické výstupy…