Budíček! Nová printová kampaň pre McCafé sa hrá s negatívom

Trojica vizuálov, ktoré spája káva v známom obale stavia na priamočiaru farebnosť, aby vynikla skrytá pointa.

Tú ukrýva spomínaný tzv. negative space, v ktorom sa na každom plagáte nachádza ranný budíček v tak trochu inej podobe. Autorom kampane je agentúra Cámara/TBWA z Uruguaja.

zdroj: Ads of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Písmo Trenda za 17,50€!

Dnes pre vás máme tip na nové písmo od Latinotype. Rodina obsahuje šestnásť rezov, ktorých bežná cena je…
pokračovanie článku

Urban Jungle Pattern Vol.1 zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set vzorov, inšpirovaných flórou, ktorý nájdete na portáli Creative Market. Môžete ich…
pokračovanie článku

Jar s novým MacBookom

Ak prinesiete akýkoľvek starý počítač alebo notebook ľubovoľnej značky a kvality do SWP, dostanete 10% zľavu na nákup nového MacBooku Air alebo MacBooku Pro.