Budíček! Nová printová kampaň pre McCafé sa hrá s negatívom

Trojica vizuálov, ktoré spája káva v známom obale stavia na priamočiaru farebnosť, aby vynikla skrytá pointa.

Tú ukrýva spomínaný tzv. negative space, v ktorom sa na každom plagáte nachádza ranný budíček v tak trochu inej podobe. Autorom kampane je agentúra Cámara/TBWA z Uruguaja.

zdroj: Ads of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hľadáme junior dizajnéra – Sli.do

Sme sli.do a učíme sa, ako vybudovať zo startupu svetovú firmu. Sli.do je webová aplikácia pre interakciu na konferenciách a eventoch.…
pokračovanie článku

Mockupy printovych materialov zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na tieto elegantné náhľady printových materiálov, vďaka ktorým môžete prezentovať svoje dizajny z oblasti…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – IX. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…
pokračovanie článku

33. SEMINÁŘ UGD: PAPÍR

Zuzana Bětíková + Michal Danda + Adéla Jirků HUB PRAHA 30. 10. 2013, 19:00 33. seminář je celý zaměřen na papír…