Ak vám na vaše odoslané portfóliá či životopisy odpoveď stále nechodí a nechodí, môže sa stať, že to časom vzdáte. Alebo urobíte niečo podobné ako dizajnér Rob Jervis. Dnes bude reč totiž práve o jeho spôsobe, ako vystúpiť z radu. Pozrite sa na jeho originálne portfólio.
Prehľad svojich prác poňal ako škatuľku, do ktorej vložil kúsky chutnej čokolády s rôznou príchuťou. Takto spracované resumé putovalo následne do viacerých vychytených spoločností v Londýne a Cambridgei, ktoré sa zaoberajú reklamou a dizajnom. A výsledok?
Ani nie o dve hodiny svietilo v Robovom mailboxe viacero ponúk na spoluprácu formou platenej stáže či pozvánok na pohovor. Neozvali sa iba dve alebo tri. Celkom slušné. Na bonboniéru :).
Úsilie sa autorovi v tomto prípade skutočne vyplatilo. Nakoniec získal dvojtýždňovú platenú stáž, z ktorej sa neskôr stala full-time práca.
Možno si ešte spomeniete na starší článok o dizajnérke, ktorá „strácala“ svoje CV spracované vo forme pasu v rôznych agentúrach. Naďalej teda platí, že v dnešnej dobe, ktorá sa vyznačuje okrem iného veľkou mierou konkurencie a priestoru pre súťaženie, je dôležité nájsť spôsob, ktorým dokážete veci, ktoré robíte a ktoré vás bavia, odlíšiť od zvyšku ľudí, zaujímajúcich sa o rovnakú pozíciu.
A čo vy? Páči sa vám nápad a forma, akou prezentuje sám seba Rob Jervis?
zdroj: designtaxi.com