Ach, tie obaly: Rebæl

Značka dvoch kamarátov, ktorý sa rozhodli vyrábať kvalitné nápoje bez umelín a kompromisov, teraz v novom (vizuálnom) šate.

Branding a obalový dizajn v aktualizovanej forme si vzal na starosť Everland, ktorý sidli v Kodani, Osle a Štokholme. Výsledkom kreatívneho procesu je logo postavené (alebo skôr rozhodené) v pestrých kompozíciách.

Typograficky poňaté, raz tvorené písmenami poskladanými na sebe, inokedy využívajúce celý plochu na nepokojnú prezenciu v rámci formátu. Myšlienka unikátnosti vyjadrená v logu má odrážať rozličný výsledok, ktorý sa nachádza vo fľaši.

Rôzne kompozície v rámci loga

Cenným momentom v rámci brandingu, či presnejšie dizajnu etikiet je, že táto práca s logom a jeho písmenami nie je iba páčivou hviezdou animovaného proma, kde to dobre vyzerá, ale skutočne si pri bližšom pohľade môžete všimnúť odlišnú kompozíciu loga na jednotlivých produktoch.

Výnímku tvorí iniciála, ktorá tak predstavuje určitý základ pre inak rebelujúci zvyšok názvu. Dizajnovo čistá etiketa s umiernenym prejavom dáva vyniknúť nosnej koláži s motívmi ovocia. Obal ako taký má príjemne nostalgický nádych, no výsledný dojem pôsobí súčasne.

Staré obaly

Predchádzajúce dizajny etikiet boli s ohľadom na meno značky výrazne menej rebelské. Tie nové svoj vzdor voči konvenciám aj súčasným trendom prezentujú inteligentne a štýlovo, bez prvých plánov a skratiek.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz V. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu Super Graphic: A Visual Guide to the Comic Book Universe. Tým…
pokračovanie článku

34. SEMINÁŘ UGD: OBALOVÝ DESIGN

JAN ČINČERA HUB PRAHA 21. 11. 2013, 19:00 Seminář Jana Činčery je koncipován jako úvod do obalového designu pro grafické…
pokračovanie článku

Výsledky Ekoplagátu 2014

Pozrite si víťazné plagáty 13. ročníka medzinárodného trienále v Žiline.