Rozbite sklo! … v novej kampani Guardian Weekly

V uliciach Berlína sa objavili boxy podobné požiarnym hlásičom. Namiesto bežného obsahu však obsahujú výtlačky známeho periodika.

Za kreatívou kampane stojí in-house agentúra OLIVER, ktorá ňou chce pritiahnuť nových čitateľov magazínu. Stačí rozbiť sklo a bezplatná kópia Guardian Weekly je vaša.

Nechýbajú ani slogany inšpirované klasickými nápismi na požiarnych hlásičoch v zmysle “V prípade požiaru…” Akurát v prípade Guardianu slovo požiar nahradili nespravodlivosť či korupcia. Aby sa dychtiví čitatelia nezranili, obsahuje reklamný nosič aj kladivko, s ktorým je rozmlátenie sklenej tabule hračka.

Nemecká metropola ako lokácia pre spustenie tejto kampane nie je náhodná. Práve Nemecko predstavuje najväčší trh v Európskej únii.

Autorský tím kampane hovorí o prezentovaní magazínu, ktoré “dramatickým spôsobom pozýva okoloidúcich, aby sa vyzbrojili faktami k témam, ktoré aktuálne hýbu svetom a zároveň ich inšpiroval konať.”

Čo hovoríte na kampaň magazínu? Siahli by ste po kladivku?

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Písmo poskladané z bicykla!

Typografia. Odvetvie dizajnu, ktoré si vyžaduje veľkú dávku trpezlivosti a odhodlania. Niekedy si však treba od vyslovene praktických projektov…
pokračovanie článku

Ako môže dobré typo posunúť dizajn

Tvorbu grafického dizajnéra z Montrealu, Nicka Losacca, definuje v prvom rade fokus na písmo. Prostredníctvom neho dokáže pridať svojim dizajnom tú správnu váhu.
pokračovanie článku

Ako vznika kaligrafia na iPade?

S dekoratívnymi písmami a ich tvorbou máme bežne spojenú určitú remeselnosť, ručne tvorené typografické umenie. Teraz vám však ukážeme príklad…