Rozbite sklo! … v novej kampani Guardian Weekly

V uliciach Berlína sa objavili boxy podobné požiarnym hlásičom. Namiesto bežného obsahu však obsahujú výtlačky známeho periodika.

Za kreatívou kampane stojí in-house agentúra OLIVER, ktorá ňou chce pritiahnuť nových čitateľov magazínu. Stačí rozbiť sklo a bezplatná kópia Guardian Weekly je vaša.

Nechýbajú ani slogany inšpirované klasickými nápismi na požiarnych hlásičoch v zmysle “V prípade požiaru…” Akurát v prípade Guardianu slovo požiar nahradili nespravodlivosť či korupcia. Aby sa dychtiví čitatelia nezranili, obsahuje reklamný nosič aj kladivko, s ktorým je rozmlátenie sklenej tabule hračka.

Nemecká metropola ako lokácia pre spustenie tejto kampane nie je náhodná. Práve Nemecko predstavuje najväčší trh v Európskej únii.

Autorský tím kampane hovorí o prezentovaní magazínu, ktoré “dramatickým spôsobom pozýva okoloidúcich, aby sa vyzbrojili faktami k témam, ktoré aktuálne hýbu svetom a zároveň ich inšpiroval konať.”

Čo hovoríte na kampaň magazínu? Siahli by ste po kladivku?

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hair type – písmo, ktoré sa len tak nevidí

Netypický typografický projekt vytvorila dizajnérka Monique Goossens z Amsterdamu. Ide o návrh písma, ktoré je vytvorené z… ľudských vlasov.
pokračovanie článku

Hledáme grafického designéra

Jsme Studio Grafite. V malém kolektivu vytváříme strategie značek, vizuální identity, webové stránky a kreativní komunikační kampaně. Při všem, co děláme,…
pokračovanie článku

Přírodou inspirovaná identita Good Flower Farm

Inspirováno samotnými ingrediencemi, které se skrývají za řadou přírodní péče o pleť. Identitu plnou organického cítění vytvořilo designové studio Buddy–Buddy se sdílem v Minneapolis.