Rozbite sklo! … v novej kampani Guardian Weekly

V uliciach Berlína sa objavili boxy podobné požiarnym hlásičom. Namiesto bežného obsahu však obsahujú výtlačky známeho periodika.

Za kreatívou kampane stojí in-house agentúra OLIVER, ktorá ňou chce pritiahnuť nových čitateľov magazínu. Stačí rozbiť sklo a bezplatná kópia Guardian Weekly je vaša.

Nechýbajú ani slogany inšpirované klasickými nápismi na požiarnych hlásičoch v zmysle “V prípade požiaru…” Akurát v prípade Guardianu slovo požiar nahradili nespravodlivosť či korupcia. Aby sa dychtiví čitatelia nezranili, obsahuje reklamný nosič aj kladivko, s ktorým je rozmlátenie sklenej tabule hračka.

Nemecká metropola ako lokácia pre spustenie tejto kampane nie je náhodná. Práve Nemecko predstavuje najväčší trh v Európskej únii.

Autorský tím kampane hovorí o prezentovaní magazínu, ktoré “dramatickým spôsobom pozýva okoloidúcich, aby sa vyzbrojili faktami k témam, ktoré aktuálne hýbu svetom a zároveň ich inšpiroval konať.”

Čo hovoríte na kampaň magazínu? Siahli by ste po kladivku?

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Obal edice Adidas Ultra Boost X

Adidas požádal After Brand Consultants o navržení obalu, který představí jedno z nejdůležitějších vydání roku. Ultra Boost X jsou tenisky…
pokračovanie článku

Mockup fľaše zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na tento vizuál, s ktorým môžete prezentovať svoje návrhy z oblasti obalového dizajnu nápojov.
pokračovanie článku

Font dňa – Gitan

zľava 50% do 3. augusta
pokračovanie článku

Ubisoft predstavil nové logo

Herná spoločnosť prichádza s aktualizáciou svojou vizuálnej identity. Dojmy sú však rozpačité.