Ach, tie obaly – Cerveza Burrita

Brandingový projekt navržený pro malý pivovar nacházející se v Buenos Aires City vzniknul v designovém studiu Konkon. Cílem bylo vytvořit logotyp a ilustrace pro štítky a balení. Pivovar chtěl použít téma související s Mexikem, a tak se designér Matias Harina rozhodl použít znak a prvky připomínající tuto zemi.

Zdroj: packagingoftheworld

Partner rubriky www.packpoint.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Workshop Letteringu

21. novembra 2015, v čase 9:30 – 17:30 EduCafe Osvoj si zákonitosti ručne písaného písma a zvečni si svoj obľubený citát.
pokračovanie článku

Hravá identita Roastopus Coffee Roastery

Identita, design obalu a návrh webových stránek od Kissmiklos pro novou kávovou pražírnu v Maďarsku. Roastopus je vtipné, ale zároveň…
pokračovanie článku

Ako môže dobré typo posunúť dizajn

Tvorbu grafického dizajnéra z Montrealu, Nicka Losacca, definuje v prvom rade fokus na písmo. Prostredníctvom neho dokáže pridať svojim dizajnom tú správnu váhu.
pokračovanie článku

BKIS hľadá nové logo v súťaži pre dizajnérov

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko sa rozhodlo po šestnástich rokoch pre zmenu svojho loga a k nemu hľadá aj nový vizuálny štýl. Ak sa chcete zapojiť, prinášame podrobnosti.