Ach, tie obaly – Cerveza Burrita

Brandingový projekt navržený pro malý pivovar nacházející se v Buenos Aires City vzniknul v designovém studiu Konkon. Cílem bylo vytvořit logotyp a ilustrace pro štítky a balení. Pivovar chtěl použít téma související s Mexikem, a tak se designér Matias Harina rozhodl použít znak a prvky připomínající tuto zemi.

Zdroj: packagingoftheworld

Partner rubriky www.packpoint.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Stolzl

zľava 70% do 4. februára
pokračovanie článku

Twister osviežuje svoju identitu

Ikona kúpalísk predstavila novú tvár, ktorá stavia do popredia nezameniteľný nanuk.
pokračovanie článku

Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Silné logo má veľký vplyv na vaše podnikanie. Je to nepopierateľné, stačí si spomenúť na symboly, ktoré reprezentujú…
pokračovanie článku

Sochársky pohľad na krásu ľudského tela – Vexconcav

Berlínsky fotograf Lovis Ostenrik využíva svoje remeslo na desexualizáciu ľudského tela v sérií s názvom “Vexconcav”, ktorá sa vyznačuje intenzívnymi monochromatickými zábermi…