Ach, tie obaly – Cerveza Burrita

Brandingový projekt navržený pro malý pivovar nacházející se v Buenos Aires City vzniknul v designovém studiu Konkon. Cílem bylo vytvořit logotyp a ilustrace pro štítky a balení. Pivovar chtěl použít téma související s Mexikem, a tak se designér Matias Harina rozhodl použít znak a prvky připomínající tuto zemi.

Zdroj: packagingoftheworld

Partner rubriky www.packpoint.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

VISA s novým logom – Vé bez okrás

Svetová platobná služba VISA nedávno predstavila nové logo, ktoré je súčasťou novej stratégie smerovania značky na trhu. Redizajn…
pokračovanie článku

Adobe predstavuje UX dizajn rýchlosťou kométy

Spoločnosť aktuálne vyvíja nový produkt, ktorý má do veľkej miery uľahčiť prácu dizajnérov v programoch Photoshop a Illustrator. Nový projekt má…
pokračovanie článku

BRAND/ BUILDING: prakticky & účelne

13. marec 2014, 17:30 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, Bratislava Kurz (možná přesněji výcvik) je postaven pro všechny zájemce…