Ach, tie obaly – Cerveza Burrita

Brandingový projekt navržený pro malý pivovar nacházející se v Buenos Aires City vzniknul v designovém studiu Konkon. Cílem bylo vytvořit logotyp a ilustrace pro štítky a balení. Pivovar chtěl použít téma související s Mexikem, a tak se designér Matias Harina rozhodl použít znak a prvky připomínající tuto zemi.

Zdroj: packagingoftheworld

Partner rubriky www.packpoint.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – V. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…
pokračovanie článku

Hair type – písmo, ktoré sa len tak nevidí

Netypický typografický projekt vytvorila dizajnérka Monique Goossens z Amsterdamu. Ide o návrh písma, ktoré je vytvorené z… ľudských vlasov.
pokračovanie článku

Pixelmator pre OS X prichádza s upgradom!

Rozšírenie pre Photos, funkcia Split View a San Francisco UI. To sú hlavné vylepšenia novej verzie, ktorá prichádza ruka v ruke…