AC Milan s novým logom aj custom fontom

DixonBaxi je londýnská brandingová agentúra, ktorá najnovšie pripravila redizajn identity známeho futbalového klubu. Načasovanie rebrandu súvisí so začiatkom novej sezóny 2019/2020 a má predznamenať novú éru v histórii klubu.

Práve vyše 120 rokov pôsobenia AC Milan na futbalových ihriskách bolo podľa autorov jednou z inšpirácií, ktorá sa premietla aj do výsledného dizajnu. Ikonický ovál sa v rôznych podobách objavuje naprieč celou identitou a spolu s klubovou farebnosťou tvorí dobrý základ pre jednotnú komunikáciu, z ktorej je viac-menej hneď jasné kto hovorí.

 

DixonBaxi upravilo existujúce klubové písmo a doplnilo typografickú paletu o nové custom písmo. Milan Pulse Inline má výrazný športový nádych a dynamiku.

Štúdio je známe svojou expertízou na poli motion dizajnu, čo dokazujú aj pôsobivé “rozhýbané” prvky novej identity.

Ako sa vám nová identita AC Milan páči? Dajte nám vedieť v komentároch.

 

zdroj: dixonbaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Intel Clear – nový globálny font pre Intel

Po štyridsiatich piatich rokoch strieda svojho predchodcu na tróne nový oficiálny font spoločnosti. Vznikol vďaka spolupráci dizajnovej agentúry…
pokračovanie článku

Fakt hrozné fonty

Výber písma môže ovplyvniť veľa vecí. Ak už nič iné, tak určite to, či bude výsledný dizajn vnímaný…
pokračovanie článku

Font dňa – Jasan

zľava 30% do 15. decembra