AC Milan s novým logom aj custom fontom

DixonBaxi je londýnská brandingová agentúra, ktorá najnovšie pripravila redizajn identity známeho futbalového klubu. Načasovanie rebrandu súvisí so začiatkom novej sezóny 2019/2020 a má predznamenať novú éru v histórii klubu.

Práve vyše 120 rokov pôsobenia AC Milan na futbalových ihriskách bolo podľa autorov jednou z inšpirácií, ktorá sa premietla aj do výsledného dizajnu. Ikonický ovál sa v rôznych podobách objavuje naprieč celou identitou a spolu s klubovou farebnosťou tvorí dobrý základ pre jednotnú komunikáciu, z ktorej je viac-menej hneď jasné kto hovorí.

 

DixonBaxi upravilo existujúce klubové písmo a doplnilo typografickú paletu o nové custom písmo. Milan Pulse Inline má výrazný športový nádych a dynamiku.

Štúdio je známe svojou expertízou na poli motion dizajnu, čo dokazujú aj pôsobivé “rozhýbané” prvky novej identity.

Ako sa vám nová identita AC Milan páči? Dajte nám vedieť v komentároch.

 

zdroj: dixonbaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

January Big Bundle so zľavou 96%!

Creative Market dal po novom roku dohromady skutočne rozsiahly balík, ktorý je plný rôznych vecí. Zaujímavá je aj…
pokračovanie článku

Nový dizajn obalov jedla pre IKEA získal prestížnu iF Design Award!

Dizajn reaguje na meniace sa návyky ľudí pri stravovaní a ako podmienku si kladie obal bez prvkov, ktoré nie sú nevyhnutne potrebné. Za jeho podobou stoja dizajnéri zo švédskeho BVD. Nové obaly takisto predstavujú odklon od jednorazových plastov.