McDonald’s v novej kampani promuje svoju donášku

Kampaň pre región Južnej Ameriky vytvorila agentúra DDB Colombia.

Séria panoramatických záberov na veľkomestá obsahuje iba logo donáškovej služby McDelivery a zároveň fragment ikonickej iniciály McDonald’s.

Jeden z oblúkov jednoduchým, no efektívnym spôsobom ukazuje blízkosť niektorej z pobočiek reťazca, odkiaľ je to iba kúsok k zákazníkovi, ktorý si cez McDelivery objedná svoje jedlo.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

S tvárou Johna Malkovicha

Koľko tvári človek denne vidí? Skôr než začnete počítať, skúste si predstaviť niečo iné. Všetky tváre, ktoré by…
pokračovanie článku

Ak máte na stole kalendár

Tak mi prestali vyrábať kalendár…, povedal môj priateľ a šéf svojej úspešnej firmy. Znelo to takmer ako: Tak nám…