McDonald’s v novej kampani promuje svoju donášku

Kampaň pre región Južnej Ameriky vytvorila agentúra DDB Colombia.

Séria panoramatických záberov na veľkomestá obsahuje iba logo donáškovej služby McDelivery a zároveň fragment ikonickej iniciály McDonald’s.

Jeden z oblúkov jednoduchým, no efektívnym spôsobom ukazuje blízkosť niektorej z pobočiek reťazca, odkiaľ je to iba kúsok k zákazníkovi, ktorý si cez McDelivery objedná svoje jedlo.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – BRTL by Brutal

Současný sportovec má být sebevědomý, rozhodný a má udělat vše pro dosažení osobních cílů. Ve svých pravidlech nemá místo…
pokračovanie článku

Reklamné plagáty Alfonsa Muchu

Možno sa aj vo vašich príbytkoch nachádzajú alegórie ročných období, rôznych častí dňa alebo umenia od najreprodukovanejšieho predstaviteľa…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Roussas Wine

It's a studio se inspirovalo vinicemi a jejich rozšiřováním. Tento koncept byl zobrazen na etiketě vína ve snaze abstraktně reprezentovat tvary konkrétní krajiny.