Inšpirácia hradbami – Nymburk predstavil svoje nové logo

Vedenie mesta usporiadalo na vytvorenie svojho nového vizuálu súťaž, pri ktorej ako odborný partner vystupovala Unie grafického designu. Na základe referencií bolo oslovených celkovo 15 grafických dizajnérov a štúdií, z ktorých sa väčšina rozhodla zúčastniť. Víťazný návrh odprezentovalo štúdio Colmo.

Hra so serifom

Logo bolo vytvorené úpravou hornej pätky iniciály N z názvu mesta. Vznikol tak ľahko zapamätateľný vizuálny prvok, ktorý navyše odkazuje na historické opevnenie. Pätky, ktoré na pohľad pripomínajú kocky či tehly, čo je zase parafráza na tunajší kostol sv. Egídia. Ten sa pýši jedinečnou architektúrou – tzv. tehlovou gotikou.

Inšpiráciu však autori nehľadali iba v historickom bohatstve Nymburku. Mesto je známe aj pre svoju funkcionalistickú architektúru, občiansku vybavenosť, okolitú prírodu a mnoho iného. Tieto motívy v identite znázorňuje set symbolov, ktoré sa v rámci komunikácie používajú spolu s logom – či už v plnej alebo iniciálovej forme. Identita pracuje s písmom Brix od HVD Fonts.

Výsledky redizajnu sa prejavia na všetkých online aj offline formách komunikácie mesta – od reklamných materiálov, tlačoviny, cez mestské noviny až po vlajky.

Ako sa vám nový vizuálny štýl mesta Nymburk páči?

 

zdroj: colmo.com

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Chocotone – čokoládové tyčinky

Minimalistické provedení obalu čokoládových tyčinek bylo inspirováno jmény barev Pantone. Každý tyčinka má jedinečný název, ilustraci a složení.
pokračovanie článku

Nový partner – fotobanka iStock

Fotobanka iStock ponúka zľavu 8% pri kúpe do 30 kreditov, 12% pri kúpe 45 až 150 kreditov alebo…
pokračovanie článku

ITV má nové… logá

Televízna stanica prichádza s novou kampaňovo orientovanou identitou, ktorá prezentuje jej logo v neobvyklých kontextoch a formách.