DixonBaxi je londýnská brandingová agentúra, ktorá najnovšie pripravila redizajn identity známeho futbalového klubu. Načasovanie rebrandu súvisí so začiatkom novej sezóny 2019/2020 a má predznamenať novú éru v histórii klubu.
Práve vyše 120 rokov pôsobenia AC Milan na futbalových ihriskách bolo podľa autorov jednou z inšpirácií, ktorá sa premietla aj do výsledného dizajnu. Ikonický ovál sa v rôznych podobách objavuje naprieč celou identitou a spolu s klubovou farebnosťou tvorí dobrý základ pre jednotnú komunikáciu, z ktorej je viac-menej hneď jasné kto hovorí.
DixonBaxi upravilo existujúce klubové písmo a doplnilo typografickú paletu o nové custom písmo. Milan Pulse Inline má výrazný športový nádych a dynamiku.
Štúdio je známe svojou expertízou na poli motion dizajnu, čo dokazujú aj pôsobivé “rozhýbané” prvky novej identity.
Ako sa vám nová identita AC Milan páči? Dajte nám vedieť v komentároch.
zdroj: dixonbaxi.com