Logokvíz XI. – vyhrajte knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise

Uhádnete, aké spoločnosti sa skrývajú za týmito logami bez textovej zložky? Tentokrát pôjde o logá, ktoré vychádzajú z kruhu. Víťaz od nás získa knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise.

Správne odpovede a víťaza zverejníme 4. apríla 2020.

 

Logo číslo 1

Logo číslo 2

Logo číslo 3

Logo číslo 4

Logo číslo 5

Logo číslo 6

Logo číslo 7

Logo číslo 8

Logo číslo 9

 


E-mailová adresa nebude poskytnutá tretím stranám.

Knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise nám do súťaže venovalo vydavateľstvo Slovart. Ďakujeme!

O knihe

20 rozhovorov o začínaní, fungovaní a podnikaní v kreatívnom biznise z populárnej youtube show Marketing Backstage od Kamila Aujeského. Naučíte sa, ako pracovať efektívnejšie a ako neustále rásť v marketingu, reklame, dizajne či podnikaní, od šikovných ľudí zo slovenských firiem a agentúr ako Zaraguza, Triad, Respect App, Komplot, Milk, Studio Echt, Refresher, Websupport, HB Reavis, Martinus, Google, O2, a mnoho viac. Ponorte sa do množstva tipov, inšpirácií, osobných a zákulisných informácií o tom, ako si vybudovať, udržať alebo vylepšiť vlastný kreatívny biznis.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logo pre World Expo 2025 získava rozpačité reakcie

Symbol, ktorý má reprezentovať svetovú výstavu v japonskej Osake, je podľa autorov vyjadrením “nádhery života”. Mnohí v ňom však vidia aj čosi celkom odlišné.
pokračovanie článku

Set svatebních mockupů za 35$

Na portálu Creative Market můžete najít botanický svatební balíček zdobený jemnými květinami, zelení, eukalyptem nebo třeba růžovými stužkami.…