Známa Helvetica už nie je len font, na svoje si prídu už aj kávičkári

Helvetica je azda najznámejším a najpoužívanejším fontom na svete. Teraz však prišla s niečím novým, čo nikto nečakal – Helvetica ako značka kávy. Na svoje si tak prídu nielen copywriteri, ale aj milovníci ozajstnej kávy. Za celým projektom stojí tím Sudden Coffee , ktorí vytvorili jedinečnú praženú zmes hondurskej a kolumbijskej kávy. Podľa tímu chutí Helvetica ako tmavá čokoláda s pomarančovou kôrou.

Každé balenie kávy vzniklo pražením tých najkvalitnejších zŕn v plne uzavretom odstredivom systéme. Tento systém slúži na zablokovanie chutí a vône, čo často chýba u iných instantných káv. Nakoniec sa káva destiluje do ľahko použiteľného prášku. Ak sa rozhodnete kávu vyskúšať, zaručene vás poteší okamžitá omamná vôňa.

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

PDF Checkpoint – kontrola PDF súborov

Program, ktorý vám ponúka niekoľko zaujímavých funkcií pre prácu s PDF dokumentmi. Vývoj tohto rozšírenia má na konte spoločnosť…
pokračovanie článku

Comic Sans po novom – Comic Neue

Neexistuje snáď nenávidenejšie písmo, ktoré by sa častejšie objavovalo na očiach. Rôzne plagáty, inzeráty, dokonca aj oficiálne úradné…
pokračovanie článku

MAILCHIMP v malíčku – workshop

Profesionálny emailový marketing predstavuje efektívny predajný a marketingový nástroj, pomocou ktorého môžeme budovať vzťahy s našimi zákazníkmi a partnermi. Príďte na…
pokračovanie článku

Inspiruj, motivuj a přihlas se do mezinárodní soutěže Best in Design!

Mezinárodní soutěž Best in Design se opět otevírá novým talentům – designérům, kteří chtějí ukázat netradiční řešení a získat podporu pro svoji tvorbu. Na soutěžící čeká finanční odměna, zkušenosti, možnost navázání nových kontaktů i zpětná vazba od profesionálů. Přihlašování poběží do 28. 2. 2022.