Známa Helvetica už nie je len font, na svoje si prídu už aj kávičkári

Helvetica je azda najznámejším a najpoužívanejším fontom na svete. Teraz však prišla s niečím novým, čo nikto nečakal – Helvetica ako značka kávy. Na svoje si tak prídu nielen copywriteri, ale aj milovníci ozajstnej kávy. Za celým projektom stojí tím Sudden Coffee , ktorí vytvorili jedinečnú praženú zmes hondurskej a kolumbijskej kávy. Podľa tímu chutí Helvetica ako tmavá čokoláda s pomarančovou kôrou.

Každé balenie kávy vzniklo pražením tých najkvalitnejších zŕn v plne uzavretom odstredivom systéme. Tento systém slúži na zablokovanie chutí a vône, čo často chýba u iných instantných káv. Nakoniec sa káva destiluje do ľahko použiteľného prášku. Ak sa rozhodnete kávu vyskúšať, zaručene vás poteší okamžitá omamná vôňa.

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko spolu s partnermi pripravili opäť raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu, médií, print…
pokračovanie článku

Nový Font 195 se již tiskne!

Na co se můžete těšit v letošním třetím číslu časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI zemědělských farem, jsou to články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace či polygrafie a věnuje se mimo jiné také papírům…