Známa Helvetica už nie je len font, na svoje si prídu už aj kávičkári

Helvetica je azda najznámejším a najpoužívanejším fontom na svete. Teraz však prišla s niečím novým, čo nikto nečakal – Helvetica ako značka kávy. Na svoje si tak prídu nielen copywriteri, ale aj milovníci ozajstnej kávy. Za celým projektom stojí tím Sudden Coffee , ktorí vytvorili jedinečnú praženú zmes hondurskej a kolumbijskej kávy. Podľa tímu chutí Helvetica ako tmavá čokoláda s pomarančovou kôrou.

Každé balenie kávy vzniklo pražením tých najkvalitnejších zŕn v plne uzavretom odstredivom systéme. Tento systém slúži na zablokovanie chutí a vône, čo často chýba u iných instantných káv. Nakoniec sa káva destiluje do ľahko použiteľného prášku. Ak sa rozhodnete kávu vyskúšať, zaručene vás poteší okamžitá omamná vôňa.

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Korpo Serif

Dizajnér: Mateusz Machalski Vydavateľ: Borutta Dátum vytvorenia: 2013
pokračovanie článku

Florida Panthers má nové logo

Klub NHL vznikol ešte v roku 1993 a jeho predošlé logo zdobilo dresy hráčov neuveriteľných 23 rokov. Za novou identitou…
pokračovanie článku

Vyhrajte výlet do výrobne Munken papierov!

Paper Republic spolu so známym výrobcom papierov organizuje zaujímavú súťaž. Výhra v nej vás môže dopraviť až do Švédska, kde si pozriete produkciu papiera v čarovnej prírode!
pokračovanie článku

Aký obal zaujme spotrebiteľa?

Spotrebitelia pri nákupe niekedy veľmi nerozmýšľajú a často si vyberú len produkt, ktorý má zaujímavý obal.