Ach tie obaly: Jooma

Jeden z prvých výrobcov jogurtov rastlinného pôvodu na čínskom trhu prišiel nedávno s novou produktovou líniou. Spolu s ňou prišla aj potreba rebrandovať a upraviť obaly tak, aby lepšie odrážali rozrastajúcu sa paletu jogurtov.

Nové tégliky spája elegantná čierna podkladovka, ktorá mierne evokuje dojem prémiového produktu. V kontraste k pozadiu stojí biela typografia a ako akcent a odlišujúci prvok farba spätá s konkrétnou ovocnou príchuťou.

Na viečku majú priestor rezervovaný ilustrované plody rôzneho ovocia s celkom príjemne vyladeným pomerom medzi flat ilustráciou a detailnejším prevedením. Možno je trochu škoda, že sa neobjavili aj na kelímku, ktorému dominuje kokosový orech ako nosná zložka produktu.

Layout výrazne založený na mriežke s jednoducho konštruovaným logom dáva Joome súčasný vzhľad a čierne obaly spoľahlivo odlíšia produkt od väčšiny konkurencie v segmente.

zdroj: Packaging of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Arte Sano: produkt voľného času grafika

Čo robí horlivý grafik, keď sa chce načas odpútať od termínov a požiadaviek zadávateľov? Pustí sa, tak ako Španiel…