event cvernovka 580x304 - Značka v stre(d)te záujmu

Značka v stre(d)te záujmu

BrandCloud.pro organizuje event o budovaní značky s odobrníkmi na túto tému v priestoroch Novej Cvernovky v Bratislave v pondelok 11.2.2019 o 17:00. Lískty je možné kúpiť na tickpo.sk, cena symoblických 5 Eur.

Pozvanie, program a rečníci

Milí priatelia značiek, dizajnu a marketingu, po roku sa opäť vraciame na miesto činu a prinášame ďalšie príbehy a inšpiratívnych rečníkov, ktorí majú k tejto téme naozaj čo povedať. A tak sa tento rok môžete opäť tešiť na podvečer plný nápadov, inšpirácie a vzájomného obohatenia sa vďaka spolupráce BrandCloud a Novej Cvernovky.

Kedy: 11.2.2019 o 17:00
Kde: Nová Cvernovka na Račianskej 78. v Coworkingu Cvernovka na 5.poschodí
Kto: dizajnéri Ondřej Brádka a Martin Jenča, marketingová agentúra ECHO a ďalší
Pre koho? Pro merketérov, kreatívcov, študentov, majiteľov firiem a všetkých, ktorých širšia tématika venujúca sa značkám a ich komunikácii zaujíma
Za koľko? Za 5 EUR na pokrytie réžie, v cene aj malé občerstvenie. Na mieste v hotovosti 7 EUR.
(Vstupné nie je možné vrátiť, je však prenosné na iné meno. Vstupné vraciame jedine v prípade zrušenia podujatia organizátorom.)

A na čo sa budete môcť tešiť?

16.30-17.00 – Príchod, registrácia
17.00 – Otvorenie akcie, predstavenie programu
17.10 – 17.40 – Predstavenie marketingovej agentúry ECHO, Case Study: Ako vybudovať z kozy symbol, ktorý z Prezidentského paláca pomáha ľuďom v ohrození.
17.40 – 18.10 – Aby značka zostala jednotná, ako ju dobre riadiť a zdielať. Prípadová štúdia a BrandCloud – Veronika Baisová
18.10-18.30 – Prestávka, networking
18.30 – 19.00 – Retail dizajn. (Ne)podstatná „maličkosť“, ktorá robí značke veľké obraty. – Ondřej Brádka, Brádka design
19.00 – 19.30 – Značka nie je iba “značka“. Značka je všetko. Ako komunikujeme, akým spôsobom, aké kanály využívame, aký priestor a kde máme pre zákazníkov – Martin Jenča, Štúdio MILK
19.30 – Záver

Na Volume I sme mali plno – neváhajte a rezervujte si svoju vstupenku TU:
https://tickpo.sk/detail/znacka-ve-stre-t-du-zajmu-volume-ii-4971

Rečníci:

Ondřej Brádka:
Skúsený dizajnér zameraný na retail a komerčný interiérový dizajn. Zakladateľ štúdia Brádka design, autor úspešného konceptu rebrandingu siete drogérií TETA, alebo aj práve prebiehajúceho rebrandu predajní O2 Czech Republic a tiež staničných obchodov PONT to go. Ondřej predstaví, ako sa projekty tohto typu a rozsahu riadia, na čo by ste si mali dať pozor, na čo nezabudnúť, predstaví konkrétne projekty.
Výber z portfólia na www.bradka-design.com

Martin Jenča
Zakladateľ výnimočného štúdia MILK a medzinárodnej konferencie o dizajne ByDesign. Dizajnér, za ktorým stojí rad úspešných projektov, nie len na Slovensku. Martin sa rozhovorí o úskaliach značky, o tom, čo všetko značka je, ako ju uchopiť ako celok a ako nezabudnúť na drobnosti, ktoré tvoria úspešný celok.
Výber z portfólia na: https://milk.sk/eye-candy

Marketingová agentúra Echo:
Vojto Kósa a Marek Šulik sú dvaja z troch zakladateľov agentúry Echo, ktorá pre klientov spája pútavú kreativitu so správnou distribúciou reklamy. Počas svojej prednášky vám ukážu prípadovú štúdiu kampane Skutočný darček pre organizáciu Človek v ohrození, v ktorej obyčajnú kozu Božku premenili na jednu z najúspešnejších neziskových kampaní roka 2018.

  • Pozretí860

pridaj komentár