Značka v stre(d)te záujmu

BrandCloud.pro organizuje event o budovaní značky s odobrníkmi na túto tému v priestoroch Novej Cvernovky v Bratislave v pondelok 11.2.2019 o 17:00. Lískty je možné kúpiť na tickpo.sk, cena symoblických 5 Eur.

Pozvanie, program a rečníci

Milí priatelia značiek, dizajnu a marketingu, po roku sa opäť vraciame na miesto činu a prinášame ďalšie príbehy a inšpiratívnych rečníkov, ktorí majú k tejto téme naozaj čo povedať. A tak sa tento rok môžete opäť tešiť na podvečer plný nápadov, inšpirácie a vzájomného obohatenia sa vďaka spolupráce BrandCloud a Novej Cvernovky.

Kedy: 11.2.2019 o 17:00
Kde: Nová Cvernovka na Račianskej 78. v Coworkingu Cvernovka na 5.poschodí
Kto: dizajnéri Ondřej Brádka a Martin Jenča, marketingová agentúra ECHO a ďalší
Pre koho? Pro merketérov, kreatívcov, študentov, majiteľov firiem a všetkých, ktorých širšia tématika venujúca sa značkám a ich komunikácii zaujíma
Za koľko? Za 5 EUR na pokrytie réžie, v cene aj malé občerstvenie. Na mieste v hotovosti 7 EUR.
(Vstupné nie je možné vrátiť, je však prenosné na iné meno. Vstupné vraciame jedine v prípade zrušenia podujatia organizátorom.)

A na čo sa budete môcť tešiť?

16.30-17.00 – Príchod, registrácia
17.00 – Otvorenie akcie, predstavenie programu
17.10 – 17.40 – Predstavenie marketingovej agentúry ECHO, Case Study: Ako vybudovať z kozy symbol, ktorý z Prezidentského paláca pomáha ľuďom v ohrození.
17.40 – 18.10 – Aby značka zostala jednotná, ako ju dobre riadiť a zdielať. Prípadová štúdia a BrandCloud – Veronika Baisová
18.10-18.30 – Prestávka, networking
18.30 – 19.00 – Retail dizajn. (Ne)podstatná „maličkosť“, ktorá robí značke veľké obraty. – Ondřej Brádka, Brádka design
19.00 – 19.30 – Značka nie je iba “značka”. Značka je všetko. Ako komunikujeme, akým spôsobom, aké kanály využívame, aký priestor a kde máme pre zákazníkov – Martin Jenča, Štúdio MILK
19.30 – Záver

Na Volume I sme mali plno – neváhajte a rezervujte si svoju vstupenku TU:
https://tickpo.sk/detail/znacka-ve-stre-t-du-zajmu-volume-ii-4971

Rečníci:

Ondřej Brádka:
Skúsený dizajnér zameraný na retail a komerčný interiérový dizajn. Zakladateľ štúdia Brádka design, autor úspešného konceptu rebrandingu siete drogérií TETA, alebo aj práve prebiehajúceho rebrandu predajní O2 Czech Republic a tiež staničných obchodov PONT to go. Ondřej predstaví, ako sa projekty tohto typu a rozsahu riadia, na čo by ste si mali dať pozor, na čo nezabudnúť, predstaví konkrétne projekty.
Výber z portfólia na www.bradka-design.com

Martin Jenča
Zakladateľ výnimočného štúdia MILK a medzinárodnej konferencie o dizajne ByDesign. Dizajnér, za ktorým stojí rad úspešných projektov, nie len na Slovensku. Martin sa rozhovorí o úskaliach značky, o tom, čo všetko značka je, ako ju uchopiť ako celok a ako nezabudnúť na drobnosti, ktoré tvoria úspešný celok.
Výber z portfólia na: https://milk.sk/eye-candy

Marketingová agentúra Echo:
Vojto Kósa a Marek Šulik sú dvaja z troch zakladateľov agentúry Echo, ktorá pre klientov spája pútavú kreativitu so správnou distribúciou reklamy. Počas svojej prednášky vám ukážu prípadovú štúdiu kampane Skutočný darček pre organizáciu Človek v ohrození, v ktorej obyčajnú kozu Božku premenili na jednu z najúspešnejších neziskových kampaní roka 2018.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set mockupov zakladača za 12 dolárov

Portál creativemarket aktuálne ponúka zaujímavý mockup zakladača, ktorý sa tak často nevidí. Nechýbajú smart objects pre ľahké vloženie…