Nová kampaň Jeep hľadá spojenie s dobrodružstvom

Séria výpravných printov vznikla pod hlavičkou Publicis Dubai a Leo Burnett Italy.

Trojicu kampaňových vizuálov spája záber na drsnú krajinu, v ktorej je v rámci prostredia ukrytý symbol Wi-Fi. Práve spojenie s prírodou je podľa autorov kampane ideálnym spôsobom ako sa odpojiť od všedného života a objaviť nové obzory.

V staršej kampani z minulého roku sa automobilka rýchlo chytila témy lockdownu a sériou úsmevných vizuálov poukázala na možnosti preskúmať veľkolepé interiéry. Stačilo jej na to iba niekoľko rekvizít, ktoré boli vždy vyskladané v tvare ikonickej prednej masky Jeepu.

zdroj: Ads of Brands

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Totál Balkán na Fest Anči!

Pri slove Balkán sa človeku vynorí v mysli slnko, more, pohoda, ale aj nevyriešené teritoriálne spory, etnické nenávistné roztržky…
pokračovanie článku

NOVINKA X-Rite i1Studio

26. října 2017 uvedla společnost X-Rite na trh nové kalibrační zařízení X-Rite i1Studio, které nahrazuje léty prověřené X-Rite ColorMunki…