Nová kampaň Jeep hľadá spojenie s dobrodružstvom

Séria výpravných printov vznikla pod hlavičkou Publicis Dubai a Leo Burnett Italy.

Trojicu kampaňových vizuálov spája záber na drsnú krajinu, v ktorej je v rámci prostredia ukrytý symbol Wi-Fi. Práve spojenie s prírodou je podľa autorov kampane ideálnym spôsobom ako sa odpojiť od všedného života a objaviť nové obzory.

V staršej kampani z minulého roku sa automobilka rýchlo chytila témy lockdownu a sériou úsmevných vizuálov poukázala na možnosti preskúmať veľkolepé interiéry. Stačilo jej na to iba niekoľko rekvizít, ktoré boli vždy vyskladané v tvare ikonickej prednej masky Jeepu.

zdroj: Ads of Brands

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Andes Rounded

zľava 30% do 4. februára k dispozícii vo všetkých štýloch           
pokračovanie článku

DTPobchod spouští nový e-shop

Obchod s ponukou všeho potřebného pro grafiky a kreativce přichází s vylepšeným webem a novými funkcemi.
pokračovanie článku

klauzury / diplomky 2013 – UUD ZČU

Na Ústavu umění a designu Ladislava Sutnara probíhá výstava klauzurních, bakalářských a diplomových prací studentů všech oborů UUD za akademický rok…