Nová kampaň Jeep hľadá spojenie s dobrodružstvom

Séria výpravných printov vznikla pod hlavičkou Publicis Dubai a Leo Burnett Italy.

Trojicu kampaňových vizuálov spája záber na drsnú krajinu, v ktorej je v rámci prostredia ukrytý symbol Wi-Fi. Práve spojenie s prírodou je podľa autorov kampane ideálnym spôsobom ako sa odpojiť od všedného života a objaviť nové obzory.

V staršej kampani z minulého roku sa automobilka rýchlo chytila témy lockdownu a sériou úsmevných vizuálov poukázala na možnosti preskúmať veľkolepé interiéry. Stačilo jej na to iba niekoľko rekvizít, ktoré boli vždy vyskladané v tvare ikonickej prednej masky Jeepu.

zdroj: Ads of Brands

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Print Mockup Pack zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na sadu zaujímavých mockupov. Hodia sa vám, ak pracujete na veciach z oblasti printu.
pokračovanie článku

Národné športové centrum

Pôvodne sme sa chceli vyhnúť hodnoteniam prác. Určite to poznáme, že nie každá zákazka dopadne podľa našich predstáv.