Nová kampaň Jeep hľadá spojenie s dobrodružstvom

Séria výpravných printov vznikla pod hlavičkou Publicis Dubai a Leo Burnett Italy.

Trojicu kampaňových vizuálov spája záber na drsnú krajinu, v ktorej je v rámci prostredia ukrytý symbol Wi-Fi. Práve spojenie s prírodou je podľa autorov kampane ideálnym spôsobom ako sa odpojiť od všedného života a objaviť nové obzory.

V staršej kampani z minulého roku sa automobilka rýchlo chytila témy lockdownu a sériou úsmevných vizuálov poukázala na možnosti preskúmať veľkolepé interiéry. Stačilo jej na to iba niekoľko rekvizít, ktoré boli vždy vyskladané v tvare ikonickej prednej masky Jeepu.

zdroj: Ads of Brands

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Free Font Bundle zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na balík fontov, ktoré si môžete bezplatne stiahnuť z portálu The Hungry JPEG.  Čo…
pokračovanie článku

Vyrazte za dobrodružstvom s novou Leicou

Fotoaparáty nemeckého výrobcu netreba nejako zvlášť predstavovať. Značka od svojho vzniku v roku 1949 produkuje zariadenia, ktoré sa vo svete…
pokračovanie článku

Fonty zadarmo – 5. časť

V piatej časti seriálu o písmach zdarma vám opäť ukážeme niekoľko fontov, ktoré si môžete stiahnuť bezplatne.
pokračovanie článku

FS Magura má novú identitu od Hungry Studio

Folklórny súbor vždy čerpal inšpiráciu z lokality Ždiaru a Horného Spiša. Ľudový odev týchto obcí je preto hlavným motívom novej identity.