Nová kampaň Jeep hľadá spojenie s dobrodružstvom

Séria výpravných printov vznikla pod hlavičkou Publicis Dubai a Leo Burnett Italy.

Trojicu kampaňových vizuálov spája záber na drsnú krajinu, v ktorej je v rámci prostredia ukrytý symbol Wi-Fi. Práve spojenie s prírodou je podľa autorov kampane ideálnym spôsobom ako sa odpojiť od všedného života a objaviť nové obzory.

V staršej kampani z minulého roku sa automobilka rýchlo chytila témy lockdownu a sériou úsmevných vizuálov poukázala na možnosti preskúmať veľkolepé interiéry. Stačilo jej na to iba niekoľko rekvizít, ktoré boli vždy vyskladané v tvare ikonickej prednej masky Jeepu.

zdroj: Ads of Brands

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

4ME MEDIA hľadá grafického dizajnéra

Naši dizajnéri by si k sebe radi “adoptovali” novú posilu na pozíciu Kreatívny grafik, dizajnér s nástupom september/október 2017.
pokračovanie článku

Švajčiarsky modernizmus a punk rock

Newyorský grafický dizajnér Mike Joyce prepojil v projekte nazvanom Swissted dve svoje hlavné vášne – Švajčiarsky modernizmus a rockovú hudbu…