Nová kampaň Jeep hľadá spojenie s dobrodružstvom

Séria výpravných printov vznikla pod hlavičkou Publicis Dubai a Leo Burnett Italy.

Trojicu kampaňových vizuálov spája záber na drsnú krajinu, v ktorej je v rámci prostredia ukrytý symbol Wi-Fi. Práve spojenie s prírodou je podľa autorov kampane ideálnym spôsobom ako sa odpojiť od všedného života a objaviť nové obzory.

V staršej kampani z minulého roku sa automobilka rýchlo chytila témy lockdownu a sériou úsmevných vizuálov poukázala na možnosti preskúmať veľkolepé interiéry. Stačilo jej na to iba niekoľko rekvizít, ktoré boli vždy vyskladané v tvare ikonickej prednej masky Jeepu.

zdroj: Ads of Brands

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kuler – kód farby na počkanie

Adobe pred časom vydalo aplikáciu, ktorá vám okamžite povie kód farby, ktorú vidíte. Ak teda máte iPhone.
pokračovanie článku

Set watercolor pohľadníc zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na sadu pohľadníc, ktoré spája vodovkový vzhľad a prírodné motívy.
pokračovanie článku

Stiahnite si mockupy najnovších zariadení Apple

Používate náhľady vašich dizajnov na displeji iPhonu, iPadu či Macu? Máme pre vás tip na set mockupov, ktoré obsahujú posledné generácie hardvéru od Apple.