Názov piva je inšpirovaný amuletom (cabalou). Spoločné popíjanie nápoja na ulici, v podniku či doma alebo dokonca pred kostolom predstavuje obľúbený rituál a aj pivo sa stáva takým amuletom.
Značka sa zároveň snaží narúšať niektoré “mýty”, čo vidno už pri zbežnom pohľade na jeho vizualitu. Ďalším takýmto momentom je voľba počtu pív v jednom balení, kde sa pivári spolu s dizajnérmi rozhodli pre číslo päť.
Nové remeselné pivo sa intenzívne inšpiruje mimo obvyklých motívov craft estetiky a prichádza s vlastným mixom prvkov, ktorý vo výsledku tvorí zábavný celok. Od tvaru samotnej fľaše, s atraktívnymi krivkami cez samotné logo až po farebnosť a jednotlivé prvky.
Typograficky orientované logo v sebe obsahuje výrazné vyrušenie v podobe na “hlavu” postaveného prvého z trojice áčok s akcentom v tvare hviezdičky. Logo je napriek tomu dobre čitateľné, výrazné, súčasne pôsobiace a má tú správnu mieru živosti, ktorá je prítomná aj v celom brandingu.
Ako bolo načrtnuté vyššie, vizuálny jazyk Cábaly je vcelku živelný s množstvom štýlovo samostatných vizuálnych línií, ktoré sa však pretínajú v správnych momentoch a bodoch.
Vďaka jednoduchej trojkombinácii farieb sa darí držať túto divočinu ako-tak na uzde a zabezpečiť potrebnú mieru zrozumiteľnosti bez obetovania energie, ktorú v sebe branding koncentruje.
Vizuálnu identitu aj dizajn obalov vytvorilo štúdio Hobby z Medellínu.
zdroj: The Dieline