Cábala: Rituál pre každú príležitosť

Branding a obalový dizajn kolumbijského piva, z ktorého srší nápaditosť a zábava.

Názov piva je inšpirovaný amuletom (cabalou). Spoločné popíjanie nápoja na ulici, v podniku či doma alebo dokonca pred kostolom predstavuje obľúbený rituál a aj pivo sa stáva takým amuletom.

Značka sa zároveň snaží narúšať niektoré “mýty”, čo vidno už pri zbežnom pohľade na jeho vizualitu. Ďalším takýmto momentom je voľba počtu pív v jednom balení, kde sa pivári spolu s dizajnérmi rozhodli pre číslo päť.

Nové remeselné pivo sa intenzívne inšpiruje mimo obvyklých motívov craft estetiky a prichádza s vlastným mixom prvkov, ktorý vo výsledku tvorí zábavný celok. Od tvaru samotnej fľaše, s atraktívnymi krivkami cez samotné logo až po farebnosť a jednotlivé prvky.

Typograficky orientované logo v sebe obsahuje výrazné vyrušenie v podobe na “hlavu” postaveného prvého z trojice áčok s akcentom v tvare hviezdičky. Logo je napriek tomu dobre čitateľné, výrazné, súčasne pôsobiace a má tú správnu mieru živosti, ktorá je prítomná aj v celom brandingu.

Ako bolo načrtnuté vyššie, vizuálny jazyk Cábaly je vcelku živelný s množstvom štýlovo samostatných vizuálnych línií, ktoré sa však pretínajú v správnych momentoch a bodoch.

Vďaka jednoduchej trojkombinácii farieb sa darí držať túto divočinu ako-tak na uzde a zabezpečiť potrebnú mieru zrozumiteľnosti bez obetovania energie, ktorú v sebe branding koncentruje.

Vizuálnu identitu aj dizajn obalov vytvorilo štúdio Hobby z Medellínu.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

ExtraBold – viac ako kniha

ExtraBold je kniha, ktorá predstavuje práce španielského dizajnérskeho štúdia Serial Cut. Okrem obsahu čitateľa zaujme aj použitá technológia Augmented Reality.
pokračovanie článku

Bratislava Design Week začína už dnes!

Každoročná prehliadka dizajnu odštartuje dnes o 18-tej online zahájením. Čo vás v rámci podujatia od 3. do 7. decembra čaká?
pokračovanie článku

Logokvíz II. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa zaujímavú knihu. Tým štastlivcom je…