Nová “Zmrzka” od Hollandie spája históriu so súčasnosťou

Výrobca mliečných potravín prichádza s novou zmrzlinou. Za dizajnom jej obalu stojí pražská agentúra Cocoon.

Vizuálna podoba “Zmrzky” odkazuje na spojenie minulosti a súčasnosti – či už cez samotný názov alebo štylizovanú dobovú ilustráciu. Tá zobrazuje pár – muža, ktorý namiesto kvetov obdarúva ženu nanukom.

012238_05_085328

background of light wooden planks, painted with environmentally friendly colors, vertical; Shutterstock ID 124956200
background of light wooden planks, painted with environmentally friendly colors, vertical; Shutterstock ID 124956200

012236_05_085306

Agentúra zastrešuje vziuálny branding portfólia Hollandia od začiatku aktuálneho roku, kedy zvíťazila vo výberovom konaní. Ako sa vám páči takéto hravé spojenie moderného a historického?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Skill

zľava 25% do 22. marca
pokračovanie článku

SATELIT – výzva k predkladaniu výstavných projektov

Slovenské centrum dizajnu vyzýva kurátorov, dizajnérov a dizajnérske štúdia a školy k predkladaniu výstavných projektov do Výstavného a informačného bodu SATELIT na rok…
pokračovanie článku

Renesancia fotografie 19. storočia

Výskum / vzdelávanie / experiment Miesto: Stredoeurópsky dom fotografie, Prepoštská 4, Bratislava Otvorené utorok – nedeľa od 13:00…
pokračovanie článku

Magazín Little White Lies oslavuje

Jeden z najkrajších magazínov, Little White Lies, nedávno dosiahol významný medzník vo svojej histórii. V počte čísiel, ktoré doposiaľ vydali,…