Nová „Zmrzka“ od Hollandie spája históriu so súčasnosťou

Výrobca mliečných potravín prichádza s novou zmrzlinou. Za dizajnom jej obalu stojí pražská agentúra Cocoon.

Vizuálna podoba “Zmrzky” odkazuje na spojenie minulosti a súčasnosti – či už cez samotný názov alebo štylizovanú dobovú ilustráciu. Tá zobrazuje pár – muža, ktorý namiesto kvetov obdarúva ženu nanukom.

012238_05_085328

background of light wooden planks, painted with environmentally friendly colors, vertical; Shutterstock ID 124956200
background of light wooden planks, painted with environmentally friendly colors, vertical; Shutterstock ID 124956200

012236_05_085306

Agentúra zastrešuje vziuálny branding portfólia Hollandia od začiatku aktuálneho roku, kedy zvíťazila vo výberovom konaní. Ako sa vám páči takéto hravé spojenie moderného a historického?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Typotipy 1: Sans serify

Písma sú jedným zo základných materiálov pre väčšinu grafického dizajnu. V súčasnosti existuje obrovské množstvo rôznych fontov. Asi pre každú…
pokračovanie článku

Na Slovensko mieria okamžité platby – už o pár dní

Už len pár dní a Slovensko sa dočká ďalšej digitálnej bankovej novinky – okamžitých platieb. Kým dnes trvajú medzibankové prevody minimálne deň, od 1. februára to budú sekundy.