Nová “Zmrzka” od Hollandie spája históriu so súčasnosťou

Výrobca mliečných potravín prichádza s novou zmrzlinou. Za dizajnom jej obalu stojí pražská agentúra Cocoon.

Vizuálna podoba “Zmrzky” odkazuje na spojenie minulosti a súčasnosti – či už cez samotný názov alebo štylizovanú dobovú ilustráciu. Tá zobrazuje pár – muža, ktorý namiesto kvetov obdarúva ženu nanukom.

012238_05_085328

background of light wooden planks, painted with environmentally friendly colors, vertical; Shutterstock ID 124956200
background of light wooden planks, painted with environmentally friendly colors, vertical; Shutterstock ID 124956200

012236_05_085306

Agentúra zastrešuje vziuálny branding portfólia Hollandia od začiatku aktuálneho roku, kedy zvíťazila vo výberovom konaní. Ako sa vám páči takéto hravé spojenie moderného a historického?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Písmo a farby

Farba má zázračnú moc. Dokáže ovplyvniť navigáciu vašich očí po stránke alebo emóciu z čítaného textu. Netreba to s ňou však prehnáňať, pretože farba vie narobiť aj veľa škody. Tu je zopár rád, ako premyslene pracovať s farbou pri zalamovaní textu.
pokračovanie článku

Pocta Alfredovi Hitchcockovi

Francúz Jean-Baptiste Lefournier, vystupujúci aj pod menom Ghostlayer, sa v sérii filmových sekvencií rozhodol vzdať poctu dvom perfekcionistom –…