Cábala: Rituál pre každú príležitosť

Branding a obalový dizajn kolumbijského piva, z ktorého srší nápaditosť a zábava.

Názov piva je inšpirovaný amuletom (cabalou). Spoločné popíjanie nápoja na ulici, v podniku či doma alebo dokonca pred kostolom predstavuje obľúbený rituál a aj pivo sa stáva takým amuletom.

Značka sa zároveň snaží narúšať niektoré “mýty”, čo vidno už pri zbežnom pohľade na jeho vizualitu. Ďalším takýmto momentom je voľba počtu pív v jednom balení, kde sa pivári spolu s dizajnérmi rozhodli pre číslo päť.

Nové remeselné pivo sa intenzívne inšpiruje mimo obvyklých motívov craft estetiky a prichádza s vlastným mixom prvkov, ktorý vo výsledku tvorí zábavný celok. Od tvaru samotnej fľaše, s atraktívnymi krivkami cez samotné logo až po farebnosť a jednotlivé prvky.

Typograficky orientované logo v sebe obsahuje výrazné vyrušenie v podobe na “hlavu” postaveného prvého z trojice áčok s akcentom v tvare hviezdičky. Logo je napriek tomu dobre čitateľné, výrazné, súčasne pôsobiace a má tú správnu mieru živosti, ktorá je prítomná aj v celom brandingu.

Ako bolo načrtnuté vyššie, vizuálny jazyk Cábaly je vcelku živelný s množstvom štýlovo samostatných vizuálnych línií, ktoré sa však pretínajú v správnych momentoch a bodoch.

Vďaka jednoduchej trojkombinácii farieb sa darí držať túto divočinu ako-tak na uzde a zabezpečiť potrebnú mieru zrozumiteľnosti bez obetovania energie, ktorú v sebe branding koncentruje.

Vizuálnu identitu aj dizajn obalov vytvorilo štúdio Hobby z Medellínu.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Diplomové práce 2015 – VŠVU

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave pozýva na verejné obhajoby a prezentácie diplomových prác tohtoročných magistrov končiacich v študijných programoch maľba,…