Značka a jej sortiment je priamym opakom tech firiem, ktoré neustále hľadajú spôsoby ako inovovať. Možno preto, že v Haws dosiahli stupeň dizajnu, ktorý je prakticky dokonalý, napriek tomu, že stále vychádza z patentu z roku 1886. Odvtedy si získal veľkú obľubu nielen u ostrieľaných záhradkárov.
Sami remeselníci boli prekvapení zistením, že ich výrobky sú vyhľadávané medzi hipstermi a často viac-či-menej využívané aj v praxi zdobia ich interiéry. Objav novej skupiny zákazníkov sa podaril v rámci prípravnej fázy redizajnu, ktorý pre Haws realizovalo londýnske štúdio Together Design. Jeho cieľom bolo osviežiť komunikáciu značky, ktorá bola nemenná niekoľko desaťročí. Dizajnéri chceli upriamiť pozornosť na produkt a jeho kvality a priemyselný dizajn s využitím sociálnych sietí.
Aktualizovaná vizuálna komunikácia birminghamskej značky chce osloviť novú generáciu záhradníkov a zdôrazniť funkciu, ktorá je východiskom pre atraktívnu formu produktu.
Nový branding prezentuje Haws cez ilustrácie ikonických tvarov či samotnej ergonómie, ktorá definuje aj balenia produktov. Na pohľad malá zmena priniesla vo výsledku pätinovú úsporu miesta v skladoch.
Komunikácia značky nekončí na obale. Vnútri sa ukrýva lístok z papiera, ktorý obsahuje semiačka. Je na ňom tip Stačí pridať vodu, ktorý je potlačený prírodným atramentom. Majitelia novej krhly tak môžu hneď začať so záhradníčením.
zdroj: The Dieline