X. Trienále plagátu Trnava 2018

Galéria Jána Koniarka v Trnave organizuje v roku 2018 výročný desiaty ročník súťaže aktuálneho svetového plagátu Trienále plagátu Trnava (TPT). TPT je v Trnave usporadúvaná od roku 1991. Jedná sa o svetovo rešpektované podujatie a je najväčším svojho druhu na Slovensku.

Dňa 1. 2. 2018 bola spustená výzva na prihlasovanie plagátov vydaných v rokoch 2015-2018. Uzávierka prihlasovania do súťaže bola 1. mája 2018.

Medzinárodná porota v zložení Alain Le Quernec (FRA), Eduardo Barrera Arambarri (MEX), Justyna Czerniakowska (POL), Yossi Lemel (ISR), Johanna Biľak (SVK/NLD), bude od 15. do 30. mája 2018 vyberať prostredníctvom online hodnotiacej aplikácie do finále cca 400 plagátov zo 4830 prihlásených prác.

Zaujímavosťou 10. ročníka TPT je historicky najvyšší počet 1687 prihlásených autorov zo 63 krajín, tiež najvyšší počet prihlásených plagátov 4830.

Okrem každoročnej unikátnej účasti dizajnérov z rôznych krajín sveta sa databáza prihlásených do súťaže rozrástla v tomto roku o plagátovú tvorbu dizajnérov z krajín doteraz neprihlásených. Záujem prejavili dizajnéri napr. zo Singapuru, Peru, Chile, Nikarague, Kazachstanu, Egypta, Indie, Kuvajtu, Venezuely, Uruguaja, či Indonézie.

Finalisti budú známi 1. júna 2018. Ich plagáty budú vystavené v Synagóge – Centre súčasného umenia na Halenárskej ulici v Trnave.

Slávnostné otvorenie Trienále spojené s vyhlásením víťazov a udeľovaním cien je naplánované na 13. septembra 2018.

Výstava potrvá do 25. novembra 2018.

Info linky: 
štatút TPT 2018 – http://tpt.sk/tpt-2018/tpt-2018-statut/ 
podmienky súťaže – http://tpt.sk/tpt-2018/terms/ 

Viac informácií o TPT 2018 nájdete na stránke www.tpt.sk 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hledáme grafika – Re-Hab

Sme grafické studio malé velikostí, ale velké svým přístupem k projektům i lidem. Za práci dostaneš vždy a včas zaplaceno, dovolená…
pokračovanie článku

IKEA inak – s novým logom

Redizajnovať značku, o ktorej si myslíte, že by sa jej zišiel update. Tak znelo zadanie od magazínu Icon v rámci…