Vtipné Ilustrácie dotvárajú vizuál potravín

Dnes pre vás máme príklad toho, že aj dizajn predajne potravín môže vyzerať originálne a zaujímavo. Tento má na svedomí austrálsky grafický dizajnér a ilustrátor Andrew Fairclough.

Andrew vytvoril sériu ilustrácií pre austrálsky reťazec supermarketov Woolworths Metro. Flexibilný set ilustrácií, ktoré autor vytvoril sa sústredia okolo myšlienky, či presnejšie claimu “The Fresh Food People”. Jednotlivé prvky je tak možné skombinovať na mieru konkrétnej pobočky a okoliu, v ktorom sa nachádza. Pozrite sa na ilustrácie, ktoré Andrew vytvoril:

Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25%  Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% a2b00844504471-581434efc92a2 Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25%62dcd444504471-581434f00382f

Viac autorovej tvorby si môžete pozrieť na jeho Behance.

zdroj: weandthecolor.com

behance.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz VIII. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa vzorkovníkom farieb Pantone – FORMULA GUIDE Solid Coated and…
pokračovanie článku

Error v dokonalosti

Dnes vám prinášame projekt Pawła Fabjańskeho, ktorý sa v sérií fotografií zaujímavo pohráva s realitou a s  tým, ako vnímame dokonalosť.
pokračovanie článku

Denník N medzi najlepšími európskymi novinami

Umelecké vydania novín patria podľa poroty European Newspaper Award k tomu najlepšiemu z oblasti novinového printu. Dôkazom je prestížna cena,…