Vtipné Ilustrácie dotvárajú vizuál potravín

Dnes pre vás máme príklad toho, že aj dizajn predajne potravín môže vyzerať originálne a zaujímavo. Tento má na svedomí austrálsky grafický dizajnér a ilustrátor Andrew Fairclough.

Andrew vytvoril sériu ilustrácií pre austrálsky reťazec supermarketov Woolworths Metro. Flexibilný set ilustrácií, ktoré autor vytvoril sa sústredia okolo myšlienky, či presnejšie claimu “The Fresh Food People”. Jednotlivé prvky je tak možné skombinovať na mieru konkrétnej pobočky a okoliu, v ktorom sa nachádza. Pozrite sa na ilustrácie, ktoré Andrew vytvoril:

Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25%  Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% a2b00844504471-581434efc92a2 Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25%62dcd444504471-581434f00382f

Viac autorovej tvorby si môžete pozrieť na jeho Behance.

zdroj: weandthecolor.com

behance.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – High Water

Hard seltzers představují novou moderní vlnu alkoholických nápojů. Jsou ideální, pokud se chcete osvěžit něčím rafinovanějším než půllitrem piva. Poptávka se zvětšuje a studio Midday bylo požádáno, aby vytvořili novou prémiovou značku vedenou konceptem hranice vody – místem emocionálního významu pro mnohé.
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu,…
pokračovanie článku

Logokvíz I. – víťaz

So správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získal knihu o obalovom dizajne Fancy Packaging (Structural Package Design). Tým štastlivcom je…