Vtipné Ilustrácie dotvárajú vizuál potravín

Dnes pre vás máme príklad toho, že aj dizajn predajne potravín môže vyzerať originálne a zaujímavo. Tento má na svedomí austrálsky grafický dizajnér a ilustrátor Andrew Fairclough.

Andrew vytvoril sériu ilustrácií pre austrálsky reťazec supermarketov Woolworths Metro. Flexibilný set ilustrácií, ktoré autor vytvoril sa sústredia okolo myšlienky, či presnejšie claimu “The Fresh Food People”. Jednotlivé prvky je tak možné skombinovať na mieru konkrétnej pobočky a okoliu, v ktorom sa nachádza. Pozrite sa na ilustrácie, ktoré Andrew vytvoril:

Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25%  Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% a2b00844504471-581434efc92a2 Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25% Metro-CityRd-1-6575x2325-25%62dcd444504471-581434f00382f

Viac autorovej tvorby si môžete pozrieť na jeho Behance.

zdroj: weandthecolor.com

behance.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hodnota dizajnu a logo SK/EU2016

Diskusia o novej podobe loga ma inšpirovala k úvahe o hodnotení dizajnu a prístupu obornej a laickej verejnosti. Zamyslel som sa nad tým,…