Vizuálna identita koktejl baru ako z 60. rokov

Tap Room je bar vo švédskom Stockholme, ktorého majitelia sa rozhodli dať mu zaujímavý imidž. Podnik sídliaci v hoteli Clarion sa špecializuje na ponuku zaujímavých koktejlov a prémiových pochúťok. Pri tvorbe jeho identity sa preto autori inšpirovali práve zlatou érou koktejlov – 60. rokmi.

Návrhu identity sa ujalo štúdio Lobby Design, ktoré prišlo s konceptom inšpirovaným šesťdesiatymi rokmi. Extravagantné koláže, ktoré zaujmú už na prvý pohľad, sú doplnené o pestrofarebnú typografiu, ktorá tu a tam porušuje pravidlá. Vzniká tak spojenie, ktoré sa prelína celou identitou a jednotlivými výstupmi. Od menu, fľaškové nápoje, podložky na účet, nálepky či informačné tabuľky v interiéri.

TapRoom-Web-07 TapRoom-Web-04 TapRoom-Web-06 TapRoom-Web-02 TapRoom-Web-03   TapRoom-Web-09TapRoom-Collage-03-1500x2000TapRoom-Collage-02-1500x2000

Ak sa vám páči vizuálna identita Tap Room z dielne Lobby Design, viac z ich práce si môžete pozrieť na ich webe.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Spazio

Space je řada vín věnovaných Neil Armstrongovi a Měsíci. Představuje myšlenku překonání našich limitů, schopnost vidět víc než jen…
pokračovanie článku

Logoseriál: Škoda Auto

Ak vynecháme samotné kvality motorových vozov, tak česká automobilka za svoju celosvetovú popularitu vďačí aj svojmu sponzorstvu Tour…
pokračovanie článku

Objevte ikonický Colorplan

Nejširší paleta barev grafických papírů vyhledávaná v obalovém designu, knihařství, tvorbě vizuální identity značek i uměleckých děl.