Nová identita štúdia, v ktorom nahrávali Rolling Stones aj Elton John

AIR Studios založil v roku 1965 George Martin, producent Beatles. Štúdiá sa nachádzajú v budove bývalého kostola. Hudobníkom ponúkajú jednu z najväčších nahrávacích priestorov, kde sa môže rozbaliť kompletný symfonický orchester. Na tvorbe redizajnu vizuálnej identity pre tento kult pracovalo londýnske štúdio Spin.

Autori chceli vzdať hold koreňom AIR, ale aj vyjadriť ambície značky do budúcnosti. Dizajn identity sa centralizuje okolo konceptu dynamického symbolu, ktorý pozostáva z vrstvených a množených liniek, kružníc či vĺn. Ide o jednoznačný odkaz na zvuk ako element, ktorý je pre tvorbu hudby kľúčový. Podobne ako “air” z názvu, zvuk ako taký nevidíme, no má svoju skrytú silu a intenzitu.

Motív, ktorý efektne vyjadruje práve spomínaný symbol. Ten funguje vo výstupoch ako nosný aj doplnkový prvok. Samotné logo, zložené z troch písmen, cituje jednoduchosť názvu. Identita tak nie je postavená priamo na silnom logu, ale funguje skôr ako organický celok.

Otvorený systém: logo v kombinácii so symbolom

Minimalistické jadro novej identity ďalej dopĺňa farebnosť, ktorá ponúka dobrý základ pre subtílnu aj výraznú komunikáciu. Ide o pokračovanie myšlienky dvojznačnosti spomenutej v úvode.

 

Dáždnik. Štúdiá sú koniec-koncov v Londýne

 

 

zdroj: bpando.org

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Adobe ponúka svoje apky s 20% zľavou!

Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects aj viacero iných môžete teraz získať o niečo výhodnejšie.
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.