Typotipy 2: Serify pre vaše projekty v roku 2020

Písma predstavujú jeden zo základných materiálov pre väčšinu grafického dizajnu. V súčasnosti má dizajnér pri svojej práci na výber obrovské množstvo rôznych fontov. Pre asi každú príležitosť. V pokračovaní nášho miniseriálu vám predstavíme niektoré serif písma, ktoré ponúkajú aj bezplatnú verziu.

Mathison

Súčasne pôsobiaci serif vhodný pre sadzbu výrazných nadpisov a titulkov. Či už na webe, plagátoch ale napríklad aj pre tvorbu loga. Písmo v štyroch rezoch si môžete bezplatne stiahnuť TU a využiť v osobných aj komerčných projektoch.

Botera

Pätkový so zaujímavým stencil vzhľadom. Môžete po ňom siahnuť pri brandingu, navrhovaní printových materiálov či rôznych iných výstupov na propagáciu značky. Písmo obsahuje aj ligatúry a alternatívy. Sťahujte TU (pre download je potrebné sa prihlásiť na odber noviniek).

Giveny

Serif so štýlovým vzhľadom a nízkym kontrastom. Písmo v sebe kombinuje geometrickú čistotu a optickú vyváženosť. Hodí sa pre rôzne využitie, pri tvorbe rôznych výstupov ako logo, printové materiály, plagáty ale aj na web. Free verzia je určená na osobné projekty, v prípade komerčných zakázok sťahujte premium verziu od 16 dolárov.

Coldiac

Písmo s nádychom luxusu sa výborne hodí pre branding prémiových produktov a služieb. Bezplatná verzia slúži pre osobné využitie. Pre komerčné projekty je tu premium s cenou od 20 dolárov.

Adallyn

Pätkové písmo, ktoré zaujme či už v logu, či ako nadpis v printe alebo na webe. Sťahujte bezplane TU. Pre komerčné projekty nájdete plnú verziu na Creative Market od 15 dolárov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.
pokračovanie článku

Poľská MBank má nové logo

MBank, poľská banka, ktorá funguje kompletne online, 4. júna predstavila svoje nové logo. To je súčasťou komplexnej renovácie korporátnej…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Botanical Coffee Co.

Botanical Coffee Co. je koncept značky kávy, která čerpá inspiraci z matky přírody, konkrétně botanických studií. Se zaměřením na…