Twitter – logo za všetky drobné?

Niekedy život prináša zaujímavé paradoxy. Sociálna sieť, ktorá vznikla v roku 2006 a do roku 2012 zaznamenala vyše 500 miliónov registrácií, patrí medzi desiatku najnavštevovanejších webov. A pritom logo s ktorým jeho zakladateľ Jack Dorsey začínal stálo šesť dolárov.

Presne tak, to je cena aká svietila pri obrázku vo fotobanke. Fotobanka? Presne tak, domovom modrého operenca, ktorý Twitter reprezentoval šesť rokov bola práve databáza stock grafiky.

Ako však šiel čas, rozhodlo sa vedenie spoločnosti, že je treba symbol trochu pozmeniť. Pôvodnú hravú verziu s účesom nahradila v júni 2012 novšia, ktorá vychádza z dokonalých kruhov. Podľa Twitteru symbolizuje slobodu, radosť a nádej. Vo farbách zase vidia odkaz na komunikáciu, spoľahlivosť, čistotu a emóciu.

 

zdroj: famouslogos.net

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sensorium Festival rozširuje obzory!

Sensorium – najväčší festival digitálneho umenia a kultúry na Slovensku sa 7. – 9. júnavráti nielen do Pistoriho Paláca ale aj…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Can you believe?

Inovace ve vědě o potravinách vedla k vývoji některých neuvěřitelných produktů v tomto tisíciletí. Díky tomuto pokroku vznikla celá řada jídel,…