Twitter – logo za všetky drobné?

Niekedy život prináša zaujímavé paradoxy. Sociálna sieť, ktorá vznikla v roku 2006 a do roku 2012 zaznamenala vyše 500 miliónov registrácií, patrí medzi desiatku najnavštevovanejších webov. A pritom logo s ktorým jeho zakladateľ Jack Dorsey začínal stálo šesť dolárov.

Presne tak, to je cena aká svietila pri obrázku vo fotobanke. Fotobanka? Presne tak, domovom modrého operenca, ktorý Twitter reprezentoval šesť rokov bola práve databáza stock grafiky.

Ako však šiel čas, rozhodlo sa vedenie spoločnosti, že je treba symbol trochu pozmeniť. Pôvodnú hravú verziu s účesom nahradila v júni 2012 novšia, ktorá vychádza z dokonalých kruhov. Podľa Twitteru symbolizuje slobodu, radosť a nádej. Vo farbách zase vidia odkaz na komunikáciu, spoľahlivosť, čistotu a emóciu.

 

zdroj: famouslogos.net

1 comment
  1. Prečo sa to zdieľa teraz? Je nejaké výročie ich založenie alebo mi niečo ušlo?
    Inak ma neprekvapuje že prvé logo bolo z fotobanky, celý twitter vyzeral v prvej verzii otrasne, a začal vyzerať poriadne až niekedy začiatkom 2011

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Print Mockup Pack zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na sadu zaujímavých mockupov. Hodia sa vám, ak pracujete na veciach z oblasti printu.…
pokračovanie článku

Škandinávske múzeum umenia predstavilo novú identitu

Škandinávsky dizajn je známy svojou vyváženosťou, minimalizmom či sofistikovanosťou. Najnovším príkladom, ktorý podporuje toto tvrdenie je aj identita Škandinávskeho…
pokračovanie článku

Štáty USA s vlajkami Hry o tróny

Sledujete Game of Thrones? Ak hej, mohla by sa vám táto séria vizuálov páčiť. Ich spoločným motívom je…