Twitter – logo za všetky drobné?

Niekedy život prináša zaujímavé paradoxy. Sociálna sieť, ktorá vznikla v roku 2006 a do roku 2012 zaznamenala vyše 500 miliónov registrácií, patrí medzi desiatku najnavštevovanejších webov. A pritom logo s ktorým jeho zakladateľ Jack Dorsey začínal stálo šesť dolárov.

Presne tak, to je cena aká svietila pri obrázku vo fotobanke. Fotobanka? Presne tak, domovom modrého operenca, ktorý Twitter reprezentoval šesť rokov bola práve databáza stock grafiky.

Ako však šiel čas, rozhodlo sa vedenie spoločnosti, že je treba symbol trochu pozmeniť. Pôvodnú hravú verziu s účesom nahradila v júni 2012 novšia, ktorá vychádza z dokonalých kruhov. Podľa Twitteru symbolizuje slobodu, radosť a nádej. Vo farbách zase vidia odkaz na komunikáciu, spoľahlivosť, čistotu a emóciu.

 

zdroj: famouslogos.net

1 comment
  1. Prečo sa to zdieľa teraz? Je nejaké výročie ich založenie alebo mi niečo ušlo?
    Inak ma neprekvapuje že prvé logo bolo z fotobanky, celý twitter vyzeral v prvej verzii otrasne, a začal vyzerať poriadne až niekedy začiatkom 2011

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Svieža kampaň pre Londýnsky dopravný podnik

Londýnsky dopravný podnik (Transport for London) prostredníctvom M&C Saatchi London poverilo ilustrátora Ryana Todda aby pripravili sériu plagátov, ktorá komunikuje…
pokračovanie článku

Font dňa – Mary (zľava 50%, 25,00$)

zľava 50% do 26. decembra k dispozícii vo všetkých štýloch k dispozícii v niektorých štýloch