Tour de France renovuje logo

Prestížne preteky nedávno predstavili facelift svojho loga. Ten sa nesie v znamení jemných úprav a ladení, ktorých cieľom má byť posunúť logo ďalej.

Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že logo stratilo úvodné “Le”, zmenila sa odtieň farebného kruhu a umiestnenie “de”, ktoré dáva zmysel. Pri podrobnejšom preskúmaní však vidno, že zmenou prešli všetky písmená v logu. Vyzdvihnúť treba najmä výrazne lepšie čitateľné “u”, uzavreté “o” či jazdca ukrytého v „R“ slova Tour. Lepšie spracované sú oproti predchodcovi sú však hádam všetky písmená. Ťahy pôsobia premyslenejšie a istejšie, vďaka čomu celé logo pôsobí vyváženejšie (harmonickejšie?) – aj keď možno nie ste fanúšikom ručne tvorených logotypov.

Vľavo staré, vpravo nové

 

Celkovo je názov podujatia po novom oveľa lepšie čitateľný, než to bolo pri starom logu. Tento rozdiel je zrejmý, čím dlhšie preskakujete pohľadom medzi “pred” a “po”. Logo je stále veľmi svojské, ale nový redizajn je určite zmenou k lepšiemu.

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Prvé ilustrácie Harryho Pottera vôbec

Harry Potter včera oslavoval 20 rokov od vydania prvej knihy. Počas týchto dvoch desaťročí vzniklo množstvo vizuálnych spracovaní…
pokračovanie článku

Grand motel text efect zadarmo

Trochu retra nikdy nezaškodí. Ak súhlasíte, stiahnite si tento mockup, s ktorým dáte svojim nadpisom ten správny nádych nostalgie.
pokračovanie článku

Set vianočných ikoniek zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na túto sadu tematických ikoniek, ktoré možno využiť vo svojich projektoch pred blížiacimi…